![]() |
[Photoshop][n00b][vraag] andy warhol
ik ben een beetje aan het experimenteren met Phs een paar tutorials een het doen enzo, maar ik krijg niet echt de juiste settings/filters om een beetje andy warhol te immiteren, moet ik dan gewoon met layers en back/fore ground kloten ?, ja ik ben een n00b ... :cool:
Ala;http://www.zerohour.net/~reed/wri/hypertext/warhol.jpeg |
wel geinig, niet echt moeilijk, kleuren kunnen mooier
|
Citaat:
|
muhahah.. daar kan ik wel om lachen
|
dan is er tenminste 1 gelukkig :)
|
http://picserver.student.utwente.nl/....php?id=336763
in deze trant kom ik wel in de buurt, maar ik moet echt gewoon niet speciale kleuren ik wil basic.. help nou eens :D |
Citaat:
|
:nono:
|
:nono:
|
dude, lees eerst ff wat hij erbij meldde, dan zou je weten dat dat wat hij postte ook een poster, hij vroeg juist hoe je dit berijkt, en alsje dan ook de 1e post had gelezen, hadje gezien dat hij dezelfde fout had gemaakt (n) je helpt hem wel
|
whhahahaha, jullie zijn echt hip :D, lees ff mijn post ofzo voor dat je weer allemaal onzin uitkraampt ..:P
|
Citaat:
|
Tijdrovend: Vector.
In Photoshop kan het met de Pen Tool, maar het is slimmer om het te doen in Illustrator (ook van Adobe)... Zoek op Google maar eens naar 'vector art', dan krijg je wel een idee denk ik... Zo kan het iets makkelijker: In Photoshop: -Ctrl + U -Saturation naar -100 zetten -OK klikken -Ctrl + L -Input Levels: 100+ (moet je zelf een beetje me experimenteren); 9,99; 255 -OK klikken -Ctrl + U -'Colorize' aanvinken, Saturation pijltje verslepen tot je een kleur tegenkomt die jou bevalt Ipv die laatste stap kun je ook met de magic wand (tolerance op 0) op een zwart stuk in je plaatje klikken, rechtermuisknop, similar...Dan de selectie vullen met een kleur...Ctrl + Shift + i...Selectie vullen met een andere kleur... Zo krijg je iets wat wel lijkt op dat spul van Andy Warhol...dan gewoon steeds andere kleuren pakken en naast elkaar plakken... Als iets onduidelijk is, reageer dan ff, dan leg ik het nog verder uit... |
Waarom zou je Andy Warhol willen imiteren?? Is die ondertussen niet genoeg geript??
|
neemt alle woorden terug (y) :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: :bloos: foei teun :nono:
|
Citaat:
|
Heb je wat aan mijn manier gehad?
|
Citaat:
:D :D :D :D :D :D roflmao |
Citaat:
Nouja, easy mistake to make |
Citaat:
|
ja dat gevoel ken ik :p open leer centrum