![]() |
Wasa kant-en-klaar
Gister zag ik van die Wasa kant-en-klaar met kaas dingetjes liggen in de supermarkt......gekocht, leek me wel handig aangezien ik vaak geen zin / tijd heb om uitgebreid te gaan smeren voor school.
Vandaag proefde ik het.......SMERIG! Gadver de gadver....echt niet te eten. Er zit helemaal geen kaas in (logisch eigelijk ook....hoeft niet gekoeld bewaard te worden) maar een soort van chemisch poedertje :confused: Bah...kan me niet herinneren dat ik ooit zoiets smerigs heb gegeten (n) Wat vinden jullie er van? |
Inderdaad niet erg smakelijk.
|
die kaasversie is inderdaad niet echt eetbaar.. maar ze hebben ook met tomaat e.d. da's een stuk beter als je trek hebt en niets anders verkrijgbaar is...
|
dooreten..na een tijdje vind je het echt lekker :)
Ik wel iig :D |
in 1 woord:
Walgelijk! |
Ik vind de zonnature versie een stuk smakelijker, en dan vooral de kaas - ui - tomaat versie. Deze van zonnatura is met rijstewafel in plaats van met zo'n wasa cracker.
|
Bah.
|
Ik vind ze eigenlijk wel lekker.... :bloos:
|
Citaat:
|
Die met tomaat is inderdaad een stuk lekkerder, en die van zonnatura is ook een goede tip!
|
Vind het best meevallen.
|
uhhh, is dat dat spul wat al best lang bestaat?
Dan heb ik dat geloof ik wel es gehad. NIET TE ETEN! |
vind ut wel lekker :o
|
Ken t niet.
Maar ik zal het nooit kopen denk ik. :D |
ik vind ze echt heerlijk :)
|
nog niet geproefd, gelukkig maar zo te lezen :p
|
Ik heb het nooit op, maar ik had op school echt mensen die er verslaafd aan waren, terwijl het mij zo vies lijkt!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:55. |