![]() |
Verstopte neus
Weet iemand iets tegen een verstopte neus, ik heb hele tijd een loopneus maar als ik dan me neus wil snuiten komt er nix uit omdat het gewoon verstopt zit ofzo, weet iemand er iets op?
|
Stomen met kokend water!
|
Citaat:
|
Citaat:
Of met een pipetje een paar druppels water in je neus druppelen, en voorzichtig snuiten (met één neusgat dicht), helpt ook goed. (y) |
zoutwater neusspray!!!!!!
|
neusspray idd... Het is echt supergoor vind ik, maar het helpt wel... zonder dat spul zou ik nachten niet slapen!
|
Juist, neusspray... werkt perfect... (y)
|
Citaat:
|
Op je rug gaan liggen op bed (met je hoofd op een kussen), en dan gaan masturberen....bij mij helpt dat altijd. Al komt het later wel weer terug. Dat doe ik altijd 's ochtends, weet niet hoe het komt. Anders ff heet kokend water in een bak..en erboven gaan hangen, of onder een hete douche stappen :)
|
Goed zoeken
|
Als je't veel vaker hebt kan't ook een allergische reactie zijn...
|
Citaat:
*ervaring heeft* |
Er komt geen snot uit omdat je neus niet verstopt is van het snot. Dat verstopte gevoel komt doordat de klieren in je neus uitzetten en de ruimte in je neus dus kleiner wordt.
Snot is gewoon een extra bijkomstigheid. Je kan gaan druppelen met xylometazolinehydrochloride (oftwel neusdruppels :p), daarvan 'krimpen' die klieren weer in. Zoutoplossing heeft alleen nut als je last van snot hebt. |
Citaat:
Bij mij helpt zo'n zoutoplossing trouwens wel bij een verstopte neus. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:40. |