![]() |
Wat wil jij weer in de winkel zien?
Wat zou jij nou graag zien dat weer teug in de handel komt?
Ik wil die cocos milkshakes die ze 2 jaar geleden in de zomer bij de mac hadden weer terug hebben :) |
Super Chips Pickles (y)
|
Gewone pakken, zonder die stomme plastic tuitjes, die niet alleen nodeloos belastend zijn voor het milieu maar ook nog heel onhandig :(
|
Citroenvla van het huismerk van De Jong (nu Super de Boer). :(
|
Die kauwgom uit een tube, die ze vroeger bij de Jamin hadden. :o
|
soup-it ;)
|
alleen maar knakworsten zonder kaas erin
|
Citaat:
|
Marshmellow Fluff *groot gemis* :(
|
hmmm,
kennen jullie punica? DIE WIL IK TERUG! DIE EIS ik terug:) en verder? hmmm ff nadenken ik heb geen idee meer |
ik ga voor lays chips oregano, heel lekker =)
|
vanille/pistache vla!!!!!!!
|
Citaat:
Maar volgens mij wordt het nog wel verkocht hoor |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat chocopasta/pindakaasmengsel van Calve
Punica, want dat verkopen ze hier nog steeds niet (en bij mn vader in amsterdam betaalt je €3.50 per fles :eek: ) Dropkauwgom! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Meeuwenflatsen en die andere 'vieze' snoepjes!
Fido Dido ijs! |
weespermoppen!
|
Citaat:
Wat ik terug wil hebben in de winkel: - stupidos (van de soort chipsstaafjes, waren heel lekker) - nootjes van Duyvis met zo'n soort chocoladelaagje eromheen met truffelsmaak. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
:confused: |
Citaat:
|
geen idee hoe zet heten, maar van die heeeel erg lekkere dubbele koekjes met daartussen iets van caramel
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Niet iets wat ze hier ooit hebben verkocht...maar ze hebben het wel in Noorwegen. Wat mij betreft mag het naar NL komen!
Een of andere vage hazelnoten pasta....een caramelachtige (zo smaakt het ook een beetje), dunne, transparante, kleverige GODDELIJKE pasta en het is zoooooo lekker :p Alleen op brood niet echt...daar is het veels te zoet voor. Gewoon om leeg te scheppen :) |
Luchtig toetje hazelnoot :)
|
Mountain Dew!!!!11oneone!!!1 :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeger hadden ze duovla met chocolade en cocos oh my god wat was die vla lekkkeeeeerrr!!!
die zou ik echt trug willen hebben :D *kwijlt al bij het idee* |
Ik vond Jives toch ook altijd superlekker, waarom die weg zijn, volgens mij liepen ze als een trein.
|
PUNICA!!!! endiedonutsvanMac! :o
|
Citaat:
|
Citaat:
hmmm.... de turkse peperlolly's moeten ook weer terug komen, met zo'n blauw geel hulseltje... |
:D guldens :p
|
ik was zelf niet zo'n heel groot fan, maar mijn huisgenoten wel dus aten we het toch zeker 3x per week, en nu hebben ze het uit de handel gehaald, het luchtig toetje.
van mij hoeft het voor de smaak niet terug, maar om van het gezeur af te zijn (elke keer als we boodschappen doen vragen ze aan personeel of ze toevallig nog luchtig toetje hebben :)) |
chocolade slagroom
|
je had ook een keer 3 nieuwe soorten vla, met een groene gele en een roze koe erop geloof ik, ik kan me herrineren dat dat ook eerg lekker was.
|
ow en sprinklins met van die olifantensnoepjes, niet die vieze chocoladebolletjes die er nu bij zitten :s
|
Citaat:
|
Citaat:
ja klopt (y) ik heb alleen geen idee meer wat die smaken waren |
Citaat:
die vond ik ook superlekker! (y) |
Punica! Ik heb het laatst wel in Duitsland gekocht (jeugdsentiment herleefde..) maar in Nederland heb ik niet meer kunnen vinden. :confused:
|
Hubba Bubba drink! (y)
|
Citaat:
Of ben ik nou zo onnozel... :bloos: |
Punica is KVLT
Ik zou trouwens graag de blikjes Bullit terug in de schappen van de supermarkten hier willen zien. De dichtstbijzijnde winkel is Dirk van der Broek in Hilversum (10 km hiervandaan) en misschien Nettorama in Bussum (7 km bij mij vandaan) |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:47. |