![]() |
First Wave
Nog mensen die naar deze serie kijken?
Het is maandag om pas 0:15 en ik moet dinsdag vroeg mijn bed uit, maar ik heb er het opblijven wel voor over. (y) |
Ik kijk er regelmatig naar al vind ik het niet zon goede serie. Tis allemaal been there done that. ik bedoel als je veel, star trek, xena, xfiles enz enz kijkt zie je daarvan haast wel in elke aflvering wat van terug tevens is het erg low budget en vaak TE ver gezocht.
|
Heb alles gezien, maar klopt dat dat er nieuwe serie is begonne?Want ik keek laatst en toen was het gewoon een herhaling ..
|
beetje cheap die serie.....
er zijn veel betere sf series, dus ik ga hier geen tijd (al helemaal niet 0:15) aan verspillen. |
Citaat:
|
vind het wel grappig...
niet zo erg om te kijken en ik blijf toch vaak te lang op;) dus ja... |
ik dacht dat het herhalingen waren maar als het nieuwe eps zijn ga ik maybe wel weer kijken.. ik vond het altijd wel leuk :)
|
Citaat:
Verder ben ik het helemaal met je eens... Ik vind ook dat, alhoewel het een Canadese serie is, het een beetje te Amerikaans is en teveel van die Amerikaanse moralen d'r in zitten... Nee, als ik mijn sci-fi fix wil krijgen, dan kijk ik wel naar "The X-Files".... "First Wave" is inderdaad pure tijdverspilling.... (n) Ripper |
ik heb 't twee keer half gezien... zitten wel grappige dingen in, maar ik zou er niet voor thuisblijven ofzo.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:10. |