![]() |
Hoe merk je dat je lover vreemd gaat?
Hoe merk je dat je lover vreemd gaat?? Of denk je dat hij/zij vreemd gaat? Kunnen jullie een aantal punten noemen??
(niet voor mij echt bestemd) IK bedoel, zoent hij/zij dan anders of minder?? Gedraagt hij/zij zich gewoon anders of..... tell me |
Je ex vreemdgaan? Wat bedoel je eigenlijk?
1. Desinteresse. 2. Geen aandacht. 3. Minder conversaties. 4. Geen liefde, in zijn algemeenheid. Etc. |
volgens mij moet je je titel aanpassen.
want je vraagt: hoe merk je dat je vriend(in) vreemgaat en je titel is: hoe merk je dat je ex vreemgaat en een ex die vreemgaat, dat zou je niet moeten boeien, want daar heb je dus niets meer mee |
minder aandacht
doen kill tegen je je mag niet in zen mobiel kijken hij belt nooit meer (omdat die andere meiden moet bellen) zoiets ging het bij mij en men ex.... en god zei dank ben ik blij dat het me ex is (dat moest er ff uit) |
Ik heb het nog nooit gemerkt gelukkig
Maar idd, afstandelijk niet meer zo intens zoenen als daarvoor intieme smsjes/mailtjes naar andere sturen minder aandacht/liefde |
Dan wordt z'n neus lang...
|
Een druiper en smoesjes zijn toch wel hints.
|
Ik hoor allemaal mensen zeggen dat je lover dan kil gaat doen enzo, maar volgens mij gaan veel mensen uit schuldgevoel juist overdreven lief doen, dus....
|
minder aandacht,
als hij geheimzinnig doet, niet meer zoveel van zich laat horen, geen interesse meer in je toont, dat waren ze wel denk ik :confused: |
Citaat:
|
Of juist andersom.
Heel lief doen Meer cadeautjes kopen Schuldgevoel |
Citaat:
|
Citaat:
|
als ze d'r hotmail wachtwoord wijzigd natuurlijk?! :p
of als je niet meer op zondag mee mag naar de kerk??? :eek: |
ongeïntresseerd
niet in zn telefoon mogen kijken dat ie opeens veel tijd voor andere dingen nodig heeft. Denk ik, want ik heb het nog niet meegemaakt. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Gaat die van mij dan vreemd???
|
Citaat:
|
Citaat:
Hmmm waarom maakt liefde blind er zijn mensen die niet willen zien dat hun partner vreemd gaat :confused: |
Citaat:
hoe kan je ex vreemdgaan, als hij toch al je ex is :p ontopic: ik zou niet weten hoe ik dat moet merken dat ze vreemd gaat, als ik die dingen lees zou het net zo goed kunnen dat ze niet meer verliefd op me is... dus geen idee |
Citaat:
|
ik maak op uit posts dat er hier mensen zijn die het normaal vidnen dat je vriend(in) je mobiel of je email leest.... ben ik de enige die dat niet normaal vind? daar blijft ze lekker vanaf hoor :p
|
Citaat:
|
Als je er opeens iemand te veel in bed ligt.
Als ze t-shirts draagt die niet naar jouw zweet ruiken. |
Citaat:
|
me vriend doet soms ook vet vaag Maar volgensmij is ie gewoon vaag HOOP IK DAN
|
Citaat:
|
ik zou het niet weten
ik hoop namelijk dat als het ooit gebeurt hij het gewoon zegt, net zoals ik dat zou doen... Ik ga dus niet paranoia vanalles uitchecken en al helemaal geen persoonlijke dingen zoals zijn GSM... |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:05. |