![]() |
Wat is jou angst op dit moment?
Wel?
De mijne dat mijn vriend,vanaf hij volgende week op kamers gaat, mij niet meer nodig zal hebben op den duur...of iemand anders tegenkomt in het studentenrijke Leuven... |
Dat de dingen die ik nu echt heel erg graag wil, me uiteindelijk nooit zullen lukken.
|
Dat ik mijn vriend kwijtraak ... gewoon omdat ik niet weet wat ik wil, en hij het ook niet meer weet.
|
Ik weet het eigenlijk niet op dit moment. :)
|
Mijn vriend kwijtraken.
Hij maakt gewoon mn leven compleet. |
Dat mijn liefde voor hem niet groot genoeg is. En dat ik haar kwijtraak.
|
Mijn vriend gaat verhuizen. Ik ga hem minder zien. Ik ben bang dat hij allemaal leuke meisjes ontmoet en mij vergeet. :bloos:
|
Nu?
Mijn vrienden verliezen |
geen idee. op dit moment eigenlijk nix.
maar normaliter zou ik bang zijn dat mijn oma nou is gevallen en hopeloos ligt te sterven van de pijn ofzo. of dat er iets met mn vrienden gebeurt. |
dat het nooit meer goed zal komen met mezelf :bloos: :(
|
nu? *denkt na*
mn vrienden en vriend verliezen. ongezond zijn. |
Mijn verlatingsangst. Die kan wel eens in de weg gaan staan bij mijn studie en vooral sinds wat er gebeurt is toen (de mensen die het gelezen hebben weten waar ik het over heb), ook erg bang om mijn beste vriendin alsnog kwijt te raken en mijn vriend te verliezen. Elke dag verzekert hij me ervan dat ie me nooit zal laten gaan, maar elke dag denk ik weer: wanneer gaat dit gruwelijk fout? Het gaat al veel te lang veel te goed... En wat gebeurt er met me als hij me verlaat...?
Dat zijn mijn grootste angsten. |
Dat ik anderen en mezelf teleurstel en niet aan de verwachtingen voldoe.
|
Dat er nog meer veranderingen in mijn leven komen.
En ik ben doodsbang dat ik een dierbare zal verliezen. |
Dat het meisje waar ik nu heel erg verliefd op ben (geen relatie), dat ik die niet kan krijgen of dat ze met een ander krijgt.
|
dat ik een van mijn goede vrienden kwijt zou raken (en dan op de manier van die persoon wil niets meer/minder met mij te maken hebben)
|
Dat ik nooit meer beter word
|
Om de controle te verliezen.
|
dat het niet meer goed komt
|
Dat ik knettergestoord aan het worden ben...
|
Dat 't gepest op school erger wordt en mijn faalangst en onzekerheid daardoor erger. (n)
|
Om helemaal alleen over te blijven
|
ik ben nog steeds bang dat ik terugval naar wat ik ooit was (depressief dus)...
ik ben niet meer bang om mijn vriend kwijt te raken want ik leef nu, en nu gaat het goed tussen ons, en ik heb veel hoop voor de toekomst, maar als het niet gaat zullen we dat moeten accepteren... Ik ben stiekem ook best wel bang voor mensen die me kwaad zouden willen doen...(moordenaars maar ook gewoon agressieve lui of mijn broer met psychoses...) :s |
dat mn ouders uit elkaar gaan
|
l
Dat ik mijn sociale vaardigheden weer verlies.
|
dat ik altijd alleen zal blijven en eenzaam zal sterven en iedereen mij vergeten zal.
|
Niet door die auditie heen komen en daardoor nog verder weg zakken :(
frank, laat me alsjeblieft doorgaan! |
Citaat:
|
dat de komende paar maanden allemaal toch niet zo gaan lopen als gepland en dat ik nog 1 van mn beestjes moet laten inslapen :(
|
Dat iedereen me laat vallen
|
Dat ik verlamd raak, ik zit op de musicalacademie en daar is beweging natuurlijk onmisbaar. Ik dans ontzettend graag, spring en ren en alles.....
en als ik verlamd raak zal ik nooit mijn droom waar kunnen maken |
dat ik rijk en corrupt raak
|
Citaat:
ik ben trouwens door :):):) en L*c jij word niet rijk hoor :p daar zal ik als je vriendin wel voor zorgen :p |
Citaat:
leuk voor je dat je door bent :) gefeliciteerd |
Dat ik bang ben dat ik de kluts kwijt raak als het nog even zo doorgaat zoals het nu is..
|
dat dat mens van jeugdzorg weer contact met mij opneemt. terwijl ik dat echt niet wil laat staan dat ik daar heen durf :s
|
Citaat:
Maar op zich valt het nu wel mee en is er even geen grote angst, al was dat 2 dagen geleden nog het tegenovergestelde. |
dat enkele kinderen mij pesten of opjutten ertoe.
|
Alleen sterven...maar dat duurt nog wel even, hoop ik...
|
Dat een bepaald iemand mij nooit zal zien zoal ik hem zie :o
|
dat niemand me meer ziet staan,
dat ik helemaal alleen ben en niemand me meer wil helpen. |
dat ik de akns niet krijg om "gelijk" te komen staan met enkele klerelijers die mij een jaar geleden best wel kapot gemaakt hebben.
they -must- pay :evil: maar ik krijg ze wel, op 1 of andere manier..... hoop ik. |
mijn angst is mijn verleden. (heb er ook een topic hierover, over nachtmerries)
en dat mijn vriend me gaat verlaten misschien... |
Citaat:
Ik ben bang dat A me nu heel erg aan het vergeten is :( |
Citaat:
hij is nu best wel erg teleurgesteld in me. vandaar... :( en ik ook in mezelf eigenlijk... A heeft het waarschijnlijk gewoon errug naar zn zin! :) |
Citaat:
Ja, I know en dat vind ik ook leuk hoor, maar hij zou me smsen zei hij en dan doet hij dat niet :( |
Citaat:
tja, jongesn.... Jeroen belt/sms't ook niet alsie het beloofd. |
Dat een familielid doodgaat..
Gisteravond dacht ik daaraan en vannacht had ik een nachtmerrie over mn pa die doodging (y) erg gezellig. Verdomme |
dat ik geen kinderen kan krijgen :confused:
(is echt serieus) |
Dat mijn ware nooit gaat inzien dat ik haar ware ben.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:12. |