![]() |
Gevarieerde muziek
Wat vinden jullie van de muziek in de kroeg of discotheek waar je meest komt ? Is het wel gevarieerd genoeg, of wordt er alleen maar dezelfde muziek gedraaid!
Waar ik in dan het meest kom is de Weinstube (bar-dancing). Daar draaien ze altijd maar dezelfde muziek! (n) Verder is er bij ons in het centrum niks te doen. |
lang leve de randstad :p
|
Mijn favo tent is Cafe Celebration in Maastricht.
Een van de redenen dat ik het een leuke tent vindt is dat het gewoon leuke, gevarieerde muziek heeft! :) Veel apres ski, gevarieerd met Top 40, trance, '70/'80-muziek, af en toe een Maastrichts plaatje ertussen, gewoon heel leuk om op te feesten (y) |
7 zalen, 7 verschillende muziek soorten, 2 combinatiezalen die van 2 stijlen iets doen. dus ik mag niet klagen :D
|
Citaat:
|
allemaal dezelfde klerenherrie, wat dus inhoud van die MTV/TMF wannebe muziek.. lang leven de grote stad waar ik woon :rolleyes:
|
Waar ik uitga bevalt de muziek me wel.
Anders zou ik er niet naartoe gaan. |
skihut, dat is echt té :nono:
maar, voor de rest vind ik best veel muzieksoorten (y).... R'nB, Club, 2step, Lounge .. |
Ligt eraan waar iknaartoe ga: soms naar kroeg/danscafé--> top40 soms naar loungebar -->lounge (duh) en dance of naar discotheek--> dj's die beetje aan t improviseren zijn. Én dat allemaal in haarlem;)
|
In mn stamkroeg verschilt het wel, soms relaxte muziek, soms dansbaar :)
In discotheken waar ik kom heb je meestal aparte zalen, dus keus genoeg. En indisco's met maar 1/2 zalen, heb je altijd wel thema-avonden met 1 bepaalde stijl :) |
Als ik in Zutphen blijf wordt het vaak de boelevard en daar draaien ze van die apen R&B muziek
|
Extase in Tilburg draait punk, metal, drum n bass en rock...meer dan genoeg variatie, naar mijn mening...
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:10. |