![]() |
Grote steden ken ik niet behalve uit de boeken behalve van TV
In welke grote steden ben jij geweest (y)
|
Luxemburg en Amsterdam. :o
edit: en ook in Rotterdam, Den Haag, Eindhoven, Antwerpen |
Parijs
Brussel Luxemburg Amsterdam natuurlijk Barcelona en Rome staan nog in de planning om binnenkort te bezoeken :) |
Amsterdam, Parijs, Berlijn, München, Londen, Rome, Venetië, Wenen, Los Angeles, San Fransisco, Vancouver, Tampa en Salzburg, als die laatste twee groot genoeg zijn.
Maar nog nooit van m'n leven in Rotterdam of Den Haag. :o |
Rotterdam (woon ik), Amsterdam, parijs, Brussel, antwerpen (daar ga ik morgen weer heen), Bologna, perugia, Florence (en nog een tal (grote) steden in italie), Bordeaux en nog wel een paar...
Maar goed wat noem je een grote stad? In nederland ben ik vrijwel overal geweest maar vindt eiggenlijk aleen adam en rdam tellen... |
Hangt ervan af wat je een grote stad vindt.
|
Amsterdam, Brussel, Parijs, Barcelona, San Fransisco, Los Angeles, Kopenhagen, Londen, en nog wat tussenstops voor vlieg/treinreizen.
|
Ik heb bijna alle grote steden van NL al wel gezien. :cool:
|
Buiten Nederland:
Napels (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) (y) Rome, Milaan, Madrid, Barcelona, Parijs, Bordeaux, Lyon, Dortmund, Hamburg, Berlijn, Praag, Ceske Budojevice (daar moeten nog wat tekens op of onder), Londen. In Nederland: A'dam, R'dam, Utrecht, Enschede, Eindhoven, Den Haag, wat telt allemaal nog meer als groot? |
Ok. En de grootste stad waar ik ooit ben geweest moet Parijs of Berlijn zijn. :)
|
Amsterdam
Rotterdam Den Haag Utrecht Parijs Wenen St. Petersburg Tallinn Helsinki Innsbruck Antwerpen Brussel Keulen |
Amsterdam, Parijs, Nice, Hamburg, Trier.
En dat was het dan alweer.. :o Hopelijk kan ik binnen een paar jaar Rome en Londen aan mijn lijstje toevoegen :o. [edit] Over een half jaar ga ik ook nog naar Perugia. :) |
Amsterdam, Parijs, Rome, Barcelona, New York, Londen, Oslo, Stockholm, Leiden
|
Amsterdam
Den Haag Utrecht Nice Lyon Marseille Luxemburg Rotterdam Londen en nog een paar hele grote steden in frankrijk die ik even niet meer weet nu :o |
Eindhoven natuurlijk:D
En Amsterdam, Rotterdam, Innsbruck, Antwerpen, eeeeh... Ik weet het niet precies:o En over een paar weken zit ik in Istanbul, buitelandse reis met school(y) |
Amsterdam, Parijs, Rome, Brussel, Barcelona, Edinburgh, New York, Los Angeles, Las Vegas, Washington, Phoenix, San Fransisco, Colombo...
|
Nederland
Amsterdam Utrecht Den Haag Rotterdam Maastricht -en nog veel meer plaatsen- Buitenland Köln Stuttgart München Basel Zürich Ja, ik ben gek op Duits. :cool: |
Citaat:
En Amsterdam Antwerpen Bern Parijs Brussel das alles waar ik nu even op kan komen. |
brussel, antwerpen
Wenen, Parijs, Londen, Praag, Edinburgh, Nice, Trier. en volgende week: Keulen :) |
Berlijn 6 of 7x :cool:
Parijs ook talloze keren Hamburg Hannover Parijs Wenen Budapest Londen Amsterdam Utrecht Groningen Antwerpen Keulen Marseille Luxemburg Monaco Praag Nice |
*heeft nog nagedacht*
Benidorm, Arnhem, Brussel, München... |
Citaat:
|
Oslo, Barcelona, Parijs, Lion, Rome, Londen...dat was het wel
Nederland wel in elke grote stad onderhand denk ik. |
amsterdam
rotterdam (rest vink niet egt belangrijk ofso) praag parijs barcalona luxenburg stad venetie brussel berlijn maiami key west |
Amsterdam, Brussel, Parijs, Boedapest, Oslo, Stockholm. Als we het hebben over Europese hoofdsteden natuurlijk.
Offtopic: mooi liedje trouwens :o |
Nederland:
Rotterdam (woon ik) Amsterdam (vorige maand voor het eerst :o ) Den Haag Utrecht Maastricht Buitenland: Antwerpen Parijs Londen New York Oslo ongeveer de helft van die steden 1x de andere helft een paar keer. |
Amsterdam
Den Haag Milaan Turijn Orlando (y) Miami Tampa Phoenix Los Angeles Las Vegas (y) Bangkok (y) En ik wil New York, Parijs, Barcelona, Rome, Kuala Lumpur en Dubai een keer zien. |
Parijs :cool:
Dublin Praag |
Brussel,Antwerpen,Gent (is dat een grootstad?),Amsterdam,Rotterdam,Berlijn,Parijs en Londen.
|
Amsterdam
Rotterdam Den Haag Londen Parijs Barcelona New York Boston Toronto Montreal Brussel Zoiets... |
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utreg me sjtaatsjie (vind ik de 'grote' Nlse steden), Brussel, Antwerpen, Lyon, Parijs, Keulen, Düsseldorf, Florence, Verona.. En Griekenland staat dit jaar op eht programma.
|
Amsterdam, Rotterdam, Den Haag, Utrecht, Parijs, Barcelona, Tours, Brussel, Antwerpen, Lyon, Marseille, Nice, Bordeaux, etc.
En Groningen natuurlijk ;) |
Amsterdam
Rotterdam Leeuwarden Tilburg Eindhoven Den Bosch Parijs Barcelona :) |
De meeste in Nederland
De meeste in België De meeste in Duitsland Parijs Barcelona Rome Milaan Wenen Zürich Praag Ljubljana (hoofdstad van Slovenië) Poznan (Polen) En na de herfst vakantie kan ik London aan dit rijtje toevoegen |
Binnenland: eigenlijk alle steden met meer dan 50.000 inwoners.
Buitenland: Antwerpen, Brussel, Londen, Praag, Rome, Venetië, Parijs, Wenen... |
rotterdam, amsterdam, den haag, groningen, utrecht, maastricht, brussel, londen, parijs :)
|
Buitenland: Londen, Barcelona
Nederland: Arnhem, Utrecht, Nijmegen :o |
Arnhem, Nijmegen, Utrecht, Den Haag, Amsterdam
In het buitenland alleen in Parijs. Dit jaar naar Lille, Milaan en London misschien. |
in nederland alle noordelijke grote steden en in het buitenland weet ik het niet allemaal meer.
|
Amsterdan
Rotterdan en de rest van dat nederlandse zootje Barcelona Dakar (senegal) San Jose (costa rica) budapest en in deze ben ik fftjes geweest (door heen gaan enz...) Munchen Miami Orlando Parijs Kolen Wenen |
wat heet groot?
ik ben in Persingen geweest :cool: |
New York(Manhattan dan :P), Barcelona, Monaco, Brussel, Antwerpen, Lyon, Marseille, Nice, Bordeaux, Utrecht, Amsterdam
|
Nederland
Amsterdam Rotterdam Den Haag Maastricht Eindhoven Buiten Nederland Barcelona Boedapest Edmonton (vliegvelden zullen zeker wel niet mee tellen he? :p ;) ) |
Citaat:
Pff en ik weet het zo niet, in het buitenland iets van: Brussel, Antwerpen, Berlijn, Munchen, Parijs, Geneve, Zurich, Innsbruck, Wenen, Praag, Boedapest, Krakau, Turijn, Milaan, Miami en nog wat in Zuid Amerika maar toen was ik zo klein dat ik niet precies weet welke :/ |
EINDHOVEN (y)
Tilburg Maastricht Amsterdam Rotterdam Utrecht Anlanya Benidorm Barcelona Parijs :cool: Rome Berlijn Luxemburg Brussel Las Palmas ed. |
Citaat:
|
in nederland: grootste zijn a'dam, r'dam, nijmegen, maastricht, utrecht... en treinstation leeuwarden en den bosch.
buitenland: parijs, jeruzalem, tel aviv, salou (groot?) en wat plaatsjes in belgie, tjsechie, duitsland... |
Teveel om op te noemen :)
|
parijs
los angeles chicago san fransisco Amsterdam luxemburg Londen Las vegas Vancouver In Nederland wel meer.. En vast wel wat vergeten. |
Amsterdam
Rotterdam Den Haag Utrecht Parijs Wenen Luxembourg Londen Brussel |
| Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:56. |