![]() |
Iemand niet toe kunnen voegen op MSN...
Ik heb 1 bepaald iemand die ik gewoon niet toe kan voegen op MSN. Als ik klik op "contactpersoon toevoegen" en het adres daar invul zegt ie wel dat het adres is toegevoegd aan m'n lijst, maar vervolgens verschijnt die persoon gewoon niet in mijn lijst. Maar bij een ander adres wat ik heb kan ik die persoon weer wel gewoon toevoegen.
:confused: Iemand enig idee? |
Dan heeft ie je hoogstwaarschijnlijk geblokkeerd.
|
deze topic was er vorige week ook al een X?
|
Citaat:
te gelijk had :D |
Citaat:
|
Hij heeft jou ooit toegevoegd, maar jij hem niet..
Als je het nu steeds probeert, dan weigert die andere peroson dat jij hem kunt toevoegen [denk ik] |
Jawel, ze stond eerst gewoon in m'n lijst maar is daar ineens uit verdwenen... en toevoegen gaat nu dus niet meer. Echt vaag :(
|
Citaat:
Dus of die persoon klikt op "nee" wanneer ie in beeld krijgt dat jij die persoon wilt toevoegen, of diegene heeft je geblokeerd. |
Citaat:
|
jij gooit hem uit je lijst, hij gooit jou uit zijn lijst en jullie voegen elkaar opniew toe...
of is dat al geprobeert? |
Citaat:
|
Okee, voor wie het wat boeit, 't is gefixed... vraag me alleen niet hoe :D
Heb me met Trillian op een ander Hotmail adres aangemeld, persoon daar toegevoegd, toen via Trillian op m'n "echte" adres aangemeld, en toen stond ze daar dus in de lijst, omdat Trillian voor alle adressen dezelfde contactpersonen instelt. Toen via Trillian persoon gedelete, afgemeld, MSN Messenger aangemeld en kon d'r toen weer toevoegen. :D Toch vreemd dat het zo moet, maar ja... MSN doet wel vaker vreemd. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:04. |