![]() |
aan te raden goth bands
Ik luister heel erg graag naar bands als Tristania, Sirenia , Nightwish , Moonspell, After Forever en Epica enzo. (WT is ook wel mooi soms ;) )
Kan iemand mij een goeie band aanraden?\ Dus graag iets met bv een zangeressen er in en wat gegrunt en wat van die gregoriaanse stukken erdoor. Ik sta voor alles open :D |
Therion is verdomd mooi (y)
|
Citaat:
nog meer bands? die een beetje de beschrijving in de openings post matchen? :D |
Sins of thy Beloved
|
|
Citaat:
|
The Sisters Of Mercy
Fields Of The Nephilim The Mission Siouxsie & The Banshees Alien Sex Fiend Skeletal Family Joy Division Bauhaus The Cure The (Southern Death) Cult |
Citaat:
oh sorry, wat voor rotzooi zoek je dan? |
Citaat:
|
the cruxshadows
|
Citaat:
Robert Smith is al jaren dood.. ondood om precies te zijn. |
My dying bride af en toe ook wel wat gothic toch :s ?
|
Citaat:
|
Katatonia
Chrome en Teargas zijn gave nummers, oudere werk is meer death metal-georienteerd. |
Citaat:
|
geen goth maar toch moet het eruit: YACOPSAE!!!
|
Citaat:
SisterofMercy geeft een rits goede bands, daar wil ik verder nog wat erg fijne cybergothic (zoals dat tegenwoordig zo charmant heet) aangeven; Wumpscut Feindflug Velvet Acid Christ Haujobb Evils Toy In Strict Confidence Angels & Agony |
Citaat:
|
Citaat:
of het is cyber, of new wave of.. metal maar gothic ..bestaat gewoon niet. :p |
Citaat:
En nou heb ik een HEEL slecht humeur :( |
Oh, Assemblage 23 is ook goed aan te horen.
|
Field of Nephilim
Gandillion (y) leuke bandjes IMO, in hoeverre goth i don't know... |
Haggard vind je vast goed.
|
ik raad alle goth bands af
|
Citaat:
|
nee
ik vind het ook geen leuke muziek |
Citaat:
|
waarom
|
Citaat:
wel het was wel de meest klote band die ik ooit op een schoolfeest gezien heb... Het is de bedoeling dat jullie me een band kunnen aanraden die lijkt op de bands in mn openingspost ;) |
schoolfeest?
toch niet op die gangsterschool t stromenland ofzo he? en het is five years later vind jij slecht ik vind gothiczooi slecht staan we weer gelijk |
Citaat:
|
ik ken geen bandnamen
betekent dat meteen dat ik de muziek nooit gehoord heb? |
Citaat:
waarom kan je het slecht vinden als je geen een band kent. En wie weet heb je wel naar "on echte goth muziek geluistert ;) :D) |
ik ken zo ook gothics
ik ken toch ook trance ofzo betekent toch niet dat ik meteen de titel of producer weet denk na |
wat moet jij hier? dacht dat je weg was?
|
aah, kun je wat poen overmaken?
|
pm
|
vind after forever en eipca zeer goed, maar die had je zelf al genoemd dus vrij nutteloze post. :D
|
3rd and the Mortal, Deinonychus, Collide, Tristitia?
|
Brodequin
|
NIGHTWISH!!! en Therion
|
Citaat:
AF is Doom-metal NW is geen gothic maar gothic rock (wat onder de rock genre alt en niet gorhic). Tristania en Moonspell zijn vet (y) |
Ambeon
Autumn Inkubus Sukkubus Lacuna Coil (!!!!!) Sengir |
Citaat:
|
Citaat:
The Sins Of Thy Beloved Trail Of Tears Orphanage Lacuna Coil Soturnus On Thorns I Lay (cd; Crystal Tears) Flowing Tears Siebenburgen On Thorns I Lay Dreams Of Sanity Edenbridge Theatre Of Tragedy Autumn Left Hand Solution |
Als je die klisjee marilyn manson angry spooky boze shockpoep digt:
http://www.dopestarsinc.com En als je dat niet doet, tjek de site sowieso maar, al is het alleen maar om om de foto's te lachen :P http://www.dopestarsinc.com/img/band_bw.jpg |
Citaat:
|
Citaat:
Ik vind ze er echt geweldig uitzien :o *drool* Die rechter.... http://www.dopestarsinc.com/img/kaksi4.jpg <3<3 |
Citaat:
|
Van Goth Los
Gothnakende! Een gothelijk lijf hebben |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:32. |