![]() |
Hoevaak in de week ruim jij je kamer op
Ik 3 keer :o
|
in de week?! alleen als ik weet dat er iemand gaat komen :bloos:
|
2x PER JAAR.
Serieus, in de kerstvakantie en in de eerste week van de grote vakantie. Samen met mijn moeder nog wel;) |
Meer zoiets als 1 keer in de 2 weken. ik maak er ook niet zo'n bende van.
|
in de week?
hihi. je zou het kunnen noemen : in de maand. in de maand? 1 keer. soms 2. maar dan zijn dat kleine dingetjes zoals even wat dingetjes verplaatsen ofzo. |
Ongeveer 1 keer in de maand . :o
|
Uitgebreid: 2x per jaar
Globaal: 1x in de 14 dagen Stoffen en stofzuigen: elke week |
Ik ook drie keer in de week (niet dat ik zo'n troep maak). Ik vind het leuk om op te ruimen :o
|
ga geen moeilijke vrage stelle.....
|
Citaat:
|
als het moet... en dat is vrij vaak ('k ben nogal een sloddervos :o) . Maar dan haal ik niet m'n hele kamer overhoop ofzo. maar sokken/kleren/troep opruimen.
'grote-schoonmaak': 3 keer per jaar oid. |
egt opruimen meestal 1 keer per jaar dan doe ik ook egt alles leeghaen enso... verder te weinig volgelns me moeder... ik weet het niet
|
Ik ruim pas op, als er echt niet meer te lopen valt. Maar dat is eigenlijk best vaak.. dus ik ruim vaak op :)
|
Ik denk dat ik op drie keer per week zit, maar ik kan er dan ook net zo'n chaos van maken dat het net is of er een orkaan door mijn kamer is gegaan. :p
|
Minimaal 1x in de week (voordat de schoonmaakster komt).
Maximaal 3x in de week (in het weekend een keer en als er bezoek komt) |
de grote schoonmaak 1 x in het jaar
stofzuigen: 1x in de week of 1x in de 14 dagen |
0.2 keer
|
Citaat:
|
1x in de 6 maand? :P
|
In de week?
Moest het van mam afhangen : elke week. Ik doe het 1 keer in de week in een rapken, maar echt goed? Bijna nooit. :o |
soms 1x in 3 weken, soms 2x per week.
zit geen regelmaat in; 't is net wat voor troep ik maak. |
Ik denk ook 2 keer per jaar ongeveer, dan is het ook echt nodig..
|
1 keer per maand echt met een vuilniszak aan de slag *soms wel vaker* en elke week gewoon effe vlug erdoor, en dan het liefst op momenten dat het eigenlijk niet uitkomt. dus vlak voordat ik naar school ga, 's avonds voor het slapen gaan, of als ik moet leren ofzo. muziek heel hard aan, en meeblèren!
|
opruimen is bij mij: onderarm op bureau zetten, en dan in een enkele beweging naar links of rechtsboven bewegen, zodat alles op een grote hoop beland :]
en dat doe ik zo 1 à 2 keer in de maand :) |
Voordat ik ga slapen, elke avond dus...
(het opruimen van kleren enz dan, afstoffen minder) Kan er de laatste tijd niet zo goed tegen als het erg rommelig is, plus dat ik snel last van verstopte neuzen enz heb als er teveel kleren ed op de grond liggen. :o |
eens in de 2 weken (en af en toe dingetjes tussendoor)
grote beurt: kerst en zomer :) |
grappenmaker :D
|
Citaat:
|
*grin* :D
4 x in het jaar, hoogstens. En zelfs dan gooi ik alles gewoon in een kastje |
in de week?
1 keer ofzo. dag voordat de schoonmaakster komt meestal *ik vind ook dat zij dat moet doen, maar mn moeder denkt er anders over :| * maargoed, en 1 keer per 2 maanden ofzo komt er een vuilniszak ben en ga ik drastisch opruimen. |
Probeer het bij te houden me kamer( de afwas en geen vuilniszakken meer op me kamer) de vloer is al 5 weken niet stofgezoogt:D erge ik... :rolleyes:
loes |
ligt er aan hoeveel zin ik heb, laatste tijd ben ik iedere dag mij kamer op aan't ruimen, maar dat komt omdat het huis in de verkoop gaat! :p
|
Citaat:
|
Citaat:
|
1 keer in de maand denk ik :bloos:
|
Euh, niet...
Ik ben zo lui en ik hou van troep. Is gezelliger dan een kamer waar elk dingetje PRECIES op zijn plekkie staat en waar je zelfs een sloffen of schoenen vindt. *brr* |
Een klein beetje schoonmaken en ordenen altijd wanneer ik dat nodig acht.
Echt opruimen één keer per jaar, in de zomervakantie. Ik gooi dan alles op de grond, maak alles schoon en gooi een hele hoop rotzooi weg. |
Wat zijn jullie allemaal netjes :o
|
Citaat:
|
ik denk gemiddeld 1x per jaar...
|
1 x per week stofzuigen
1 x per 2 weken opruimen oid, of ruim op als het echt heel hard nodig is :) |
bij mij komen er namelijk elke dag mensen dus dan moet het wel netjes zijn :o
|
mijn kamer is altijd netjes:D
nee geintje, de laatste tijd niet meer, als ik tijd heb, zon 2 keer per week, maar ok er valt toch nooit wat op te ruimen dus ben ik zo weer klaar |
Ongeveer 1 keer per maand. Ik moet weer een vriendje hebben, dan is mijn kamer altijd netjes. :D
|
2 keer per week ongeveer, maar dan ruim ik niet alles op. Alleen de troep die in de weg ligt, mijn laatjes heb ik bv al 5 jaar niet meer opgeruimd :|
|
Nooit, want ik hou het normaal altijd bij.
|
1) doe je kast open
2) gooi je troep erin 3) kast dicht :D |
Als de zich onder mijn bed gevestigde levensvormen over je voeten kruipen als je in mijn kamer loopt wordt het weer eens tijd... eerder niet.
|
Alles opruimen gebeurt misschien één keer per half jaar
Schoonmaken elke week De ergste troep opruimen 2 keer per week ongeveer, zodat het weer redelijk netjes is |
Ik denk 2 keer in de maand en dan stoffen+ stofzuigen inclusief :D
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:19. |