![]() |
Trainspotting
00.40, zaterdag 20 september op Veronica..
Schijnt heel goed te zijn.. wie kijkt hem? neemt hem op? Is hij echt zo goed?? |
ik heb 'm al op video (y)(y) zeker een aanrader, het is één van m'n favo films, als niet m'n favo (y)
|
Citaat:
|
Ik neem hem op :)
Nog nooit gezien, ben wel benieuwd. |
Citaat:
|
die film is zo goed. ik was sprakeloos nadat ik hem de eerste keer gezien had
|
ok, opnemen dus (y)
Dankjewel! |
ja, veel goede dingen over gehoord. ik ga 'm zeker kijken + opnemen.
|
Ik heb 'm nou al 2x gezien en hij is echt steengoed! (y) Een der beste films ooit! :)
Ripper |
Heb Trainspotting al 12 x of meer gezien :D
|
Oeh, die wil ik al een tijdje zien. Bedankt voor de tip!
|
Goede film, cinematografisch erg sterk. Het bijtende surrealisme gaat een beetje draggen naar het einde toe, maar robert carlye en Ewan mcgregor maken veel goed.
|
erg mooi, ik ga hem zeker opnemen.
|
Goede film! (y)
Ik had hem op tape maar hi is kwijt geraakt dus ik neem m op EN ga hem kijken! |
Hij is supergoed, ik heb hem op video.
Als je niet kijkt ben je gek. ;) |
Kheb 'm ooit es geteept op Ned.3. Dat was wel beter aangezien ze daar geen reclame tussendoor hebben...Maarruh, zeker kijken EN teepen die film. Absoluut briljant.
|
Ik ga hem zeker zien. Lijkt me een leuke film.
|
waarom is ie eigenlijk zo goed? :confused: :)
|
Je moet maar gewoon kijken, dan merk je het vanzelf.
|
ge-wel-dige flm
|
ik heb hem op dvd, maar ik ga hem gewoon kijken vannacht.. voor die film blijf ik thuis
|
ik ga m kijken en neem m denk ik ook op
|
Ik neem m op, maar ga m niet kijken... Ik heb m een keer eerder gezien.
|
:)die heb ik laatst nog gezien.
|
VET VET VET!
ik heb m alleen op dvd en al supervaak gezien.. maargoed wie 'm nog niet kent: écht gaan kijken (y) |
net op tijd om hem op te nemen :) hele leuke film maar pas een keer gezien
|
Heb hem zelf ook, heb m ook al vaak gezien maar t blijft gewoon een geweldige film. Je moet er van houden maar toch :) Kijk m denk ik evengoed :D
|
Nou heb ik m toch gekeken... En ik moest naar bed.... Maarja, toen ik t begin eenmaal gezien had...
|
Ik wilde hem wel zien maar ben het vergeten.
|
Citaat:
|
Gelukkig is het geen verheerlijking van 't drugsgebruik, anders gaan alle junkies zo zitten springen als-ie op de kijkdoos komt..
Requiem for a Dream is misschien anders wat dat betreft.. :-/ |
kheb 'm weer gekeken...maar wat is dat fukking irritant zeg, zo'n gigantisch veronica logo en dan ook nog es de ondertiteling erbij. leid enorm af vind ik.
|
Citaat:
En de ondertiteling hadden ze inderdaad weg kunnen laten. Gisteren gekeken en opgenomen. :) |
Mijn moeder zou Trainspotting en the Gladiator opnemen, maar ze heeft alleen the Gladiator opgenomen :(
Dan maar huren.. |
Ik heb hem opgenomen, maar met dit mooie weer ga ik geen video kijken, komt nog wel :)
|
Citaat:
Persoonlijk vind ik het een heerlijke film, en ik ken hem dan ook practisch uit mijn hoofd. Heb hem echt net iets te vaak gezien geloof ik, ,maar blijft heerlijk om nog eens en nog eens en nog eens te kijken. Gister however stond ik ten tijde van Trainspotting met een ongelooflijk lief meisje in mijn armen, dus nee, ik heb'm gister niet gezien. Maar ja, aangezien ik hier toch een cd heb liggen waar het woord "Trainspotting" voorop pronkt, kan ik toch kijken wanneer ik wil. Ik heb niets gemist gister ;) |
Gaat de baby nou dood zomaar, of is dat hun schuld op de een of andere manier. Ik heb een stuk gemist!
Zien jullie trouwens het einde als positief of als negatief? |
Citaat:
Ik zie t einde als positief. Wel erggaar dat ie het geld heeft gejat. |
Citaat:
|
Citaat:
Spoiler
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 11:41. |