![]() |
wat zijn nu de echte kenmerken van levenstylen?
wat zijn nu de echte kenmerken voor levenstylen? want kenmerkt ze juist?
alto: kakker: neurd: computerneurd: skater: punk: gotic: breezerslet: player: slet: freestyle: breaken: en nog meer groepen? |
normale mensen
|
Citaat:
|
tuurlijk niet,... wat denk je nou zelf,
en waarom wil je dat eigenlijk weten?? je hoeft toch niet alles in een hokje te zetten. dat hebben we al genoeg in onze maatschappij |
(n)
|
:nono:
|
ik wil het weten (net zo als misschien andere ) wat het allemaal percies is zodat teminste sommige forums en gewoon in het leven snapt want ik word hier dood gegooid met van die woorden terwijl ik voor de helft nie eens wat het is :bloos: :rolleyes:
|
:evil:
|
je vergeet 'Marok-kakker '
Marokanen in oversized ralph lauren kleding :P |
jij bent echt een 'neurd'
|
alto: Iemand met veel kleurtjes en luistert naar Punkrock (punkrock sux)
kakker: iemand die geld teveel heeft en met een goois accent praat of iets? neurd: (nerd) Iemand die geen fuck om z'n uiterlijk geeft en sógtens opstaat, kleren aantrekt eet en naar school gaat... en leert in z'n vrije tijd computerneurd: tzelfde, alleen in z'n vrije tijd leert ie niet, maar zit ie op de pc skater: Mensen met een skateboard, iemand die skate dus, duhhh punk: Hanekammen, veiligheidsspelden en een fuck the system houding gotic: Iemand die zich vrij zwart opmaakt, meestal middeleeuwse stijl gekleed en naar gothic muziek luistert (ik heb t over de klassieke gothic) breezerslet: Iemand (vrouwelijk) die geen Bier lust dus maar breezer drinkt omdat ze anders nie stoer zijn en elke week iemand anders heeft player: Iemand die veel geld, sieraden en vrouwen heeft slet: Wil ik ie weten freestyle: " breaken: " Metalhead: Me! Luistert veel metalherrie en draagt band- of tribalshirts, heeft spikes, het liefst lang haar (ik nie :s) en vrij veel zwart Zo tevreden? |
bestaat er ook nog ziets als: van-alles-watje?
*ghe, dat klinkt stom* |
Citaat:
|
Citaat:
Wat zijn breaken?? |
Citaat:
Maar die dragen dus meestal hiphop kleding. |
hier zijn al talloze topic's over geweest dus pluis alles maar even na zou ik zeggen.
|
Vet ik ben een computernerdmetalhead zonder spikes :|
|
Iemand heeft al antwoord gegeven.. je bent al doorverwezen naar de zoekfunctie, is wel weer genoeg :)
tralala dicht (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:15. |