![]() |
af te raden goth bands
zie titel
|
Wat wil je hier in gothsnaam mee bereiken?
|
dat je zult zien dat er meer kutte gothbands zijn dan goede :evil:
|
ik raad ze allemaal af, maar dat is vanwege mijn muzieksmaak
|
nee Nirvana is zo goed :nono:
|
lol
|
Speltechnisch gezien niet....
|
Citaat:
|
Ik vind alle gothbands kut, omdat ik niet van die muziek hou.
|
Citaat:
maar goed, je denkt me met Nirvana aan te kunnen vallen ofzo. ik heb het hier over kutte goth bands, en niet over Nirvana |
Goth is nog sneuer als ik, en dat wil wat zeggen (y)
|
Citaat:
|
begin zelf maar met bands posten
|
Neen
jij fuckt deze thread up. Ik wil graag de kutte gothbands weten p.s. wat is dat voor oerwoudtaaltje ? |
Tis wel een erg triest topic -.-'
|
Dat is Surinaams-Bargoens-Amsterdams.
|
nou dat is even leuk om te weten,
ga nu maar verder spelen of post bands |
Citaat:
Ter illustratie: Gister Deine Lakaien even opgezet in de woonkamer. Vader: Wat is dit voor'n een afschuwelijke muziek? Is het de radio? Ik: Nee, das een cd. Vader: Oh. Moeder: De pianist is wel heel goed, maar die zanger zingt vals. Ik: Ik vind niet dat ie vals zingt. Dus als je dezelfde smaak als m'n vader hebt, raad ik je Deine Lakaien aan. |
ik vind within temptation kut, om het goede voorbeeld maar te geven.
:rolleyes: wat een snerttopic. |
Citaat:
|
gothverdomme
|
Citaat:
|
gothsie :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
hij blijft leuk
|
Goth jij of Gothic?
|
Citaat:
|
ik vind RainDrops echt kut! Hoorde het laatst op een of andere vage radiostation... zat in Italie... dus dat zecht wat.
Whitin Temptation is daarin tegen erg gaaf! En Evanescene ofzo... dat kan wel door de beugel... :evil: |
Gothnondendju!
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
Ik hoef niet eens moeite te doen om je domheid aan te tonen, je doet het zelf al. (y) |
misschien moeten sommige mensen gewoon ff inzien dat t gewoon een grappige reactie is op het 'aan te raden goth bands' topic
|
als ik gotchic bands kende zou ik ze afraden
nu kom ik niet verder dan within temptation owja en nightwish ofzo waarom zou je zo moeilijk doen om je in zulke oerlelijke kleding te steken en zo veel tijd we te gooien om je gezicht een beetej onder te schminken die tijd heb ik in groep 1 wel gehad |
Citaat:
|
Een kuttopic over kutmuziek.
Need I say more? |
you need say less
lollig topic over kutmuziek :P |
Citaat:
dames en heren 5 years later zuigt ;) Zelfs Zombie van de Cranberries steekt nog moeilijker in mekaar dan die punk troep van jullie ;) Waarom zou je zo moeilijk doen om skaterskleding te dragen en een ketting uit je broek te laten hangen? Zo is het dus om iemands muziek af te kraken ;) tering dude, wat een kut optreden... de arrogantie droop er gewoon vanaf... Echt triest dat je loopt te doen alsof je goed bent terwijl er amper mensen waren die het leuk vonden... |
gelukkig zijn de opmerkinge super komisch, want de topic gaat nergens over.
|
skaterskleding is makkelijker
(ik draag t niet by the way dus waarom zou ik t verdedigen anyway) enneh betekent simpel meteen slecht? mafkees |
he ja fuck waaorm verdedig ik t ook
die gothics kunnen lekker aan mn bolle reet likken haaaw nee nix tegen gothics hoor IK vind t alleen strontlelijk maar das mijn mening |
Citaat:
de bands die jij misschien opnoemt. :rolleyes: |
Citaat:
en nog steeds weet je niet wat gothic is |
Gothsiemikke!
|
Citaat:
|
gothic is gay
|
What if Goth was one of us!!!!!
|
Citaat:
ja, maar alleen omdat jij zo'n manwijf bent. |
the goth that failed
parasite goth goth dethroned gothplayer goth made filth gothpuppet haha nu is de grap er helemaal af. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:59. |