![]() |
iemand tips voor een hip kapsel?
Ik ben een meisje van 16 jaar met bruin haar dat meestal openhangt tot over mijn schouders, en soms in een staart is.
Maar het is nu al een jaar dat ik wil veranderen van kapsel. Jammer genoeg weet ik totaal niet wat ik er mee zou kunnen doen. Zitten er hier toevallig creatieve zielen die een fantastisch haar-creatie-idee hebben? |
Ik denk dat mijn creatieve uitspattingen en ideeën over mooi iets té voor je zijn :D
|
Alto. :evil:
|
dit gaat heel hard gesloten worden...
tip: neus lifestyle is helemaa door dmv de zoekoptie (y) |
Citaat:
Dat geeft niets, ik heb soms ook uitspattingen die te zijn. Geef ze toch maar, ze kunnen mij altijd helpen |
helemaal kaal :rolleyes:
|
Citaat:
|
hey
nou dat had ik duz ook tot vorige week:D:D khad niet tot op em schouders, maar iets korter en was egt ugly :D hihi, kben heel sloom met dat soort dingen, ga nix regelen, dus toen naar KINKI kappers gweest, egt suuupere stoere zaak(y) aan te raden hoor, kwist dus absoluut nie wak wou, dus ze mochten zelf wat bedenken. Tis wel n tje duur (gwoon al1 knippen is 30 euro en altijd wassen) met kleur duurder nat. maar iz zekr goe. Is ook n site iets van www.kinki.nl Is er ook in Duitsland en Belgi, duzzz. Maar heel veel suc6(y) vdr kun je nat. ook gwoon |
Hanekam nemen of kop kaal met achter stukkies en voor pluk haar wat lang is. :)
|
Hmm ik vraag me af.. is er niet een soort kapselplaatjes-iets online? Kan ik vast rondkijken wat ik wil straks :)
|
als we toch tips geven:
Wat moet ik aan met mijn haar!!!! Ik heb de zijkanten kaal gehad en die zijn nu zon 5 cm lang, de rest van mijn haar (de staart, bovenop) is zon 30 cm lang... Iemand ideetjes voor een leuk kapsel? vanaf hoelang haar kun je dreads laten zetten, vast niet vanaf 5 cm :D |
Citaat:
|
Het wordt tijd voor een "Belangrijk: Noobs, stel hier je vragen over kapsels" topic! :rolleyes:
|
Citaat:
:P |
Citaat:
de kapper kan je misschien wel vertellen of het je staat. slotje |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:41. |