![]() |
Waterpijp
Hai,
ik heb een vraagje. Ik heb een waterpijp, die ziet er ongeveer zo uit: http://members.lycos.nl/hemameisje/pijpje.JPG Normaal doe ik dus op de plaats waar tabak staat appeltabak of sinaasappeltabak, daaronder en boven stukje folie met gaatjes, en daarboven een brandend speciaal kooltje, en dat geeft een heel ontspannend gevoel. Nu is mijn vraag, of ik in plaats van die tabak, er ook wiet in kan doen, en dat op dezelfde manier, dus met dat kooltje. Ook zou ik graag willen weten of dit een ander/sterker effect heeft dan een gewone joint en hoeveel wiet er dan ongeveer in moet. |
daar zou je volgens mij ook gewoon wiet of hasj in kunnen doen
en de hoeveelheid moet je toch een beetje zelf bepalen maar ik zou niet meteen te veel gebruiken waterpijp kickt behoorlijk hard in |
Citaat:
Ja dat het harder aankwam had ik ook ergens gelezen.. maar niet teveel in doen dan. |
Citaat:
|
vette pijp, moet lukken, het lukt ook altijd met een colaflesje :P yep dark, darker, darko :P die film is cool he :P
|
een argile, zoeen is relaxed, het chillste is om €wiet + €hasj door het appeltabac te doen en dan idd met folie en gaatjes en lekker borrelen (y) hmmmm *nostalgie* :o :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
In ieder geval kan er wel wiet in zo'n pijp? |
Citaat:
|
Citaat:
Ja, indeed :) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Nog een ander vraagje trouwens, ik haal mn appeltabak altijd bij een of ander vaag winkeltje hier in delft.. alleen die heeft t niet meer in voorraad en mijne is bijna op.. maar erm in wat voor soort winkeltjes verkopen ze t nog meer? |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Dankjewel (y). |
Citaat:
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:56. |