![]() |
wat vinden jullie van roken?
geef je menig....
ik vind dat roken slecht is.. :nono: |
Valt een beetje weinig over te discusseren lijkt me
|
Ik ben een gezelligheidsroker. Als de gelegenheid zich voordoet dat iedereen om me heen zo hard aan het paffen is dat ik dan tóch teer en nicotine binnen krijg, kan ik maar beter gezellig meedoen :)
Maar daarbuiten vind ik er helemaal niets aan :S |
Ik vind roken dom
Ik vind roken slecht Ik vind roken lekker :o |
ik vind het zinloos, maar iedereen heeft daar een eigen vaststaande mening over, of te wel, de ene helft vind het oke, de andere helft niet en wat je ook doet, dat blijft zo.
conclusie: slotje :P |
Citaat:
|
Lekker.
|
Niks voor mij.
|
Slecht voor gezondheid, slecht voor milieu, slecht
voor omgeving. Dilemma, dilemma... |
Citaat:
|
btje zinloos indd, tis slecht, das n feit wat je er allemaal van kan krijgen enzow en er zijn mensen die t roken en mensen die daar nie van houden, nie egt erfect discussie onderwerp ofzow,
indd slotje denk k...mmm, sry :) |
|
Citaat:
|
Sinds ik gestopt ben vind ik roken slecht. :D
|
Trouwens, sinds wanneer hechten we zoveel waarde aan een "discussie". Ik weet niet, maar in dat geval kan je op 90% van de topics in DK een slot gooien, want veel topics beginnen met een vraag waar je antwoord op geeft, niet waar je over discussieerd.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
boeit me niet of iemand rookt, maar blijf bij mij uit de buurt, want t stinkt wel.....
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ik vind het lekker zo af en toe.
in dichte ruimtes vind ik het stinken. en ik haat het als de rook in mn oog komt. |
Citaat:
|
Hmm verslaafd zijn aan roken is wel kansloos.. sta je om 7:30 al te paffen :nono:
Maarre af en toe roken, waarom niet :) Zolang je maar rekening houdt met de andere mensen.. als iemand er last van heeft: uitmaken die peuk :) |
Roken is het leukste wat er is. Goed voor je gezondheid. Ga allemaal roken!
|
Citaat:
|
Op Onzin werd ze ook al uitgekotst. :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Een sigaar op zijn tijd sla ik zeker niet af en op feestjes e.d. rook ik er meestal ook wat.
|
Ik vind het poep, als vrienden roken vind ik het niet zo erg maar als meisjes roken knap ik daar echt op af.
|
Not good. :)
|
Ik rook ruim 7 maanden niet meer, ben er ook trots op en wil niet weer beginnen :)
Ik heb geen last van andere rokers |
Vreselijk slecht natuurijk.
maar wel lekker |
stom
|
goed voor de overpopulatie van de mens (y)
|
Als mensen graag willen roken moeten ze dat zelf weten. Als ze roken als ik erbij ben erger ik er aan. Als familieden of vrienden roken maak ik me er zorgen over en zeur ik dat ze moeten stoppen, wat ze toch niet doen.
|
heerlijk
|
slecht , maar hier zijn nogal wat topic's over geweest hoor
ps: was die yasmine niet die die vroeg hoe ze een ava moest doen en dan vanonderen i am a genius had ??? :D |
Citaat:
:rolleyes: |
Hm... Ik vind eigenlijk dat iedereen zelf mag weten waar en hoe hij/zij zichzelf wilt vermoorden, maar soms als ik toekijk naar mensen dan heb ik zoiets van: Gsus wat dom! Natuurlijk gaat iedereen dood. (dat is wat ik meestal te horen krijg als ik in discussie ga met mensen) Maar ik snap niet dat er mensen zijn die eerder dood willen gaan. In die vijf jaar kan nog behoorlijk veel gebeuren! Tis duur en al dat soort shit. :s
Ach... Zinloze topic. Iedereen weet het, maar verslaving is gewoon iets dat klote is. :D -X- Marc Owja, t stinkt ook nog... (n) |
Lekker :p
|
Roken is suicide, en een verslavingsziekte. Jammer dat veel mensen het doen, maar zolang ze uit mijn buurt blijven kan ik er mee leven.
|
Vies, ongezond
|
Citaat:
|
Ik vindt roken ongelofelijk opwindend.
'I can't help it, it just turns me on" |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:03. |