![]() |
wat doe jij altijd in het weekend??
.
|
werken / film kijken met vrienden / uitgaan / naar mn vriend / sporten / uitgaan / huiswerk
|
Kantklossen en borduren...
|
Een actieve topicstarter zie ik
Wat doe ik in het weekend: uitslapen, huiswerk maken en een beetje ontspannen |
Citaat:
Ik doe niet zoveel eigenlijk :o Beetje computeren. Soms aan school werken als dat hard nodig is. |
Uhm... zo min mogelijk :P af en toe uitgaan, soms filmpje met wat vrienden, en soms gewoon écht NIETS!
|
forummen, werken, hw maken, biossen, uitgaan, logeren
the usual |
Hetzelfde als doordeweeks, maar dan met wat meer
vrije tijd. (en minder verplichtingen) |
forummen, huiswerk maken, uitslapen, film kijken, niets doen
|
oh nou oke :)
|
vrijdag middag; de week afsluiten in cafe de beurs met gasten van school
Zaterdag hockey en wat huiswerk Zondag: Hockey en (B) |
Alles wat ik normaal ook doe.
|
'uitrusten', computeren, huiswerk maken, iemand met Frans helpen, tv kijken 's avonds, pianospelen, zondag regelmatig een badmintonwedstrijd, en zo nu en dan winkelen oid
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
sexen :rolleyes:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
voetballen, op zolder zitten met vrienden, uitgaan, computeren huiswerk uitstellen, uitslapen op zondag
|
Niet veel. Uitrusten, opruimen, huiswerk, internet, muziek luisteren, films kijken, winkelen, verplichte familiebezoeken af en toe, winkelen, dingen ondernemen met vrienden, over een tijdje weer werken.
|
uitgaan/concerten, vriendin
en gewoon waar ik doordeweeks niet aan toe kom vooral veel relaxen |
msn, forum, huiswerk, uitgaan, naar m'n vriend, beetje niksen, kamer opruimen als ik echt niks te doen heb...
|
werken, huiswerk, af en toe voetballen, zo heel af en toe uitgaan, een vriend bezoeken......
|
werken, trainen op zondag ochtend, huiswerk, soms concerten/uitgaan, en ja toch ook echt forummen :o
|
huiswerk/concerten bezoeken/computeren/mijn vriendje vergezellen :)
|
wawl je verdient een kus :p :D
|
uitgaan, film kijken, zuipen, feestjes, uitslapen, en heel soms nog wel eens iets nuttigs...
|
uitgaan / drinken / hangen / mensen irriteren / concerten /
|
vrijdagavond werken en evt stappen, zaterdag hangt van de mogelijkheden af (spelen er bandjes, is er iets op tv, zijn er leuke mensen die iets weten?) en zondag is meestal uitbrakken en huiswerk maken
|
Citaat:
En dan zonder de roloog eigenlijk. |
Autorijden.
|
Uitgaan, uitslapen, koken, lezen, internetten, films kijken.. Hetzelfde als door de week dus.
|
uitslapen (heeeeel lang :p) en verder soms forummen, stadten, hobby, uitgaan etc.
|
Zaterdag: Uitslapen, school, puteren, naar mijn opa, eten, werken, stappen.
Zondag: Uitslapen, voetbal kijken, Formule 1 kijken (als dat komt), als dat niet kunt wat voor de puter zitten of met vrienden iets doen, ook na de Formule 1 voor de puter zitten, frieten halen, eten, douchen, weer voetbal kijken :D mailtje naar een vriend schrijven, dan weer voetbal kijken :D en dan slapen. |
Slapen, tv kijken, internetten, huiswerk, winkelen, niets doen, soms uitgaan.
|
Zaterdag:
Meestal word ik wakker om een uur of 10....dan ga ik lekker rustig ontbijten en tv kijken...uur of 11 douchen, aankleden, opmaken etc. dan meestal even boodschappen doen...naar een stad of iets...meestal samen met een vriendin. Tsja....verder 's avonds meestal thuis eten, soms ga ik uit en anders ga ik een filmpje kijken of gewoon internetten enzo. Zondag: Saaaai..meestal zit ik de hele dag achter de computer :bloos: ...met kleine pauzes. |
uitslapen, winkelen, film kijken, internetten, soms uitgaan, zwemmen, taart bakken, kamer opruimen..
|
Computeren (internetten), bij mijn vriend zitten, uit gaan of een filmpje kijken, huiswerk.
|
werken, naar vriendin, uitgaan of iets anders ondernemen, uitslapen, beetje winkelen, dansles, huiswerk
ja ik kan me als man in de relatie erg goed aanpassen |
dat is echt heel verschillend, ik heb niet een echt vast patroon ofzo
|
Hmm...
Vrijdagavond af en toe naar de film, maar meestal gewoon gezellig televisie kijken met de family. Zaterdag: uitslapen, computeren, huiswerk maken en 's avonds tennissen ofzo Zondag: uitslapen, beetje lezen, naar mijn opa en oma en 's avonds weer tennissen... |
Als zometeen het hockeyseizoen weer begint moet ik lekker zaterdags weer hockeyen. Dan 's avonds werken in een discotheek, als ik niet hoef te werken blijf ik meestal thuis. Zondags slaap ik uit en maak ik huiswerk. Soms ook nog naar de kerk, ligt er maar net aan. :)
|
Citaat:
Dat is echt allang al begonnen! Elk zichzelf respecterend team staat al minstens een maand, op het veld! |
naar m'n vriend, tv kijken, lezen, bioscoop, huiswerk, computeren etc...
|
Citaat:
We trainen al sinds de scholen weer begonnen zijn. Alleen volgende week zaterdag pas eerste wedstrijd. :confused: |
Citaat:
|
Citaat:
|
vrijdagavond uit met mijn vrienden en vriendinnen
zaterdag bij de c1000 werken zaterdagavond naar mijn vriendje zondag bij het bejaardenhuis werken De rest van de tijd uitrusten :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:44. |