![]() |
Wat is SEXY bij mannen?
andersom ook maar dan :P
wij hebben ook recht om het te weten he |
Nonchi jeans (replay of diesel ofzo)
Pofbroeken, lekker stoer Eendagsbaardje Krullen Maar nogmaals, sommige mensen zien er altijd sexy uit ;) Of een mooi pak natuurlijk rrr :o |
Ringbaardje :)
|
Hmm.
weet nie. Ik ga meer voor de uitstraling (A) Hihi |
Mooie mannen in mooie pakken..
|
ik vind zoon afgezakt kruis met teveel kont-stof (skate)broek wel sexy... maar niet te ver natuurlijk tis een beetje moeilijk uit te leggen... maar ja das natuurlijk heel persoonlijk :|
|
en dreads... met lippiercing :|
|
Ooow haar wat af en toe net over zn gezicht valt, oog/neus lengte.. dat kan zooo lievig zijn.
|
lage afzak spijkerbroeken
mannenlucht :o wannabe-hanekamhaar zorgelijke donkerbruine ogen die "lijntjes" onder aan de buik van een man als de broek te laag zit. (hoe heet dat nou ook al weer) |
Citaat:
neh bah.. dat van zn lies zeg maar.. dat ziet er altijd zo eng uit zo'n heel klein randje haar van zn navel naar beneden is wel weer leuk :) |
Citaat:
|
-dreads,lang haar,krullen
-stoppeltjes -lekkere geur -rolkraag truien (mja...) -gitaar/djembe spelen,tekenen,... (whatever als ie maar iets artistieks kan zo) -... |
Citaat:
dat randje haar is ook leuk :) |
Mooi lang haar
Een mannelijke beenderstructuur in het gezicht Lachende ogen Een eigen stijl maar het belangrijkste : UITSTRALING!!! |
halflang haar, de zogenaamde "dweil"
t-shirt (het liefst iets te strak, :)) spijkerbroek (riem - pyramid studs) gympies ah oui, en ik weet dat ik nu de standaard emo-boy heb beschreven, maar ja :P |
Citaat:
|
pretoogjes
|
Citaat:
Wel belangrijk dat het niet te kort en te strak is, dat staat ook weer zo gay... :p |
Citaat:
|
Ik word wild van een stel degelijke klompen (y).
En elfjes zijn ook erg leuk, natuurlijk. >:] |
idd mooie man in mooi pak (y)
een wenkbrauwpiercing, als ie bij hem past |
http://www.attitude-belgium.be/media/punk_006b.jpg
Ben alleen niet zo weg van z'n hoofd... http://www.attitude-belgium.be/media/gothic_m_01.jpg Don't ask... Ben wel serieus trouwens... |
Citaat:
|
-Zwarte kleding
-Sproetjes -"die "lijntjes" onder aan de buik van een man als de broek te laag zit. (hoe heet dat nou ook al weer)" ben het met mysterons eens -Tongpiercing -Donkere wimpers :o -En wat roos al zei, nonchy jeans (y) -Brede schouders in combinatie met smalle taille -Gespierde armen |
Zwart lang haar met krullen, graag in een staartje
zwarte spijkerbroeken of leren broeken bandshirts gespierde *ik speel gitaar* armen kisten en hij moet groooot zijn, ik hou van lange mannen, minstens 2m ofzo sikje *laat ik er nou net zo een hebben :D* |
dreads
kortgewiekte sikken en bakkebaarden wijde broeken bloesjes polsbandjes piercings (met mate ;)) skateschoenen niet tenger!/erg dun beetje stevig (vlees in de kuip!) sprankelende oogjes :o |
vale jeans
strakke witte tanktop haar een beetje warrig stoppelbaardje, streepje haar van navel naar beneden, oeh :o |
ouderwets haar
nonchalante wijde kleding simpele shirtjes soms is sikje leuk hij moet eruit zien alsof zn uiterlijk m niet echt intereseert maar toch wel verzorgd... |
Oja en millimeterhaar want dat voelt zo grappig.
Maar pretoogjes uber alles <3 |
Citaat:
kapot s hirtje (mhhh) geragte broek crustie uiterlijk... piercings (hoeft niet met mate) ag geef gewoon maar berk.. :D maaarja hoeft natuurlijk allemaal niet.. |
Ik hou ervan als jongens wat langer haar hebben. De 'kakker' look. En een sikje is (bij sommige jongens) o zo sexy! Net als zo'n streepje haar van de navel naar beneden. En niet te veel blokjes... Een klein beetje dat je het net ziet, maar ook niet te goed. Verder houd ik wel van jongens die er verzorgt en netjes uitzien...En van die sprankelende ogen... Donker haar en blauwe ogen oef!! Dat vind ik sexy! :D
|
Lang haar
Half lang warrig haar Piercings Skatekleding Gothic Make up Bandshirts (van goede bands uiteraard) Mooie lippen Volle wenkbrauwen Mooie ogen uiteraard Pak Beetje mooi figuur, iig geen bierbuik :nono: Pretoogjes idd Dreads Absoluut geen baard. Niet veel oorbellen. Verwijfde kleding. Geen roze en wit. Ieeh. |
mn vriend had gister een wijde mooie zwarte broek aan, met een zwarte bandsweater ding, en zn haar is nog mooi zwart en ik vond hem iig heel aantrekkelijk.
ik vind mannen niet zo snel sexy, maar ik werd wel helemaal warm toen ie me met dat kijkje aankeek en zn mooie kleren... *zwijmel* |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
wa's er gebeurd? toch niet..neeeee |
als string bij jongens niet sexy is...
wat vind je dan van jongens die geen onderbroek dragen? Is het wel sexy als alles bloot in zijn broek hangt....dames?
|
-leuk kapsel
-lieve glimlach -vintage band shirts -van die ietsje lage en beetje baggy spijkerbroeken -hippe sneakers |
nou ik vind het heel sexy als jongens zich gaan afmelden omdat het zaakje tussen de rits vast zit :p
|
Citaat:
|
Ik hoop dat het een grapje is! :nono:
Maar doe maar gewoon wat aan hoor, een string is altijd nog beter dan niks. |
een mooie gladde huid
lekker geurtje jeans[ oeff..] spencers pakken preciezer qua kleding(jah ik ben van de plaatjes... :rolleyes::) : http://www.neimanmarcus.com/products/mp/F4M3969_mp.jpg het model vind ik hier leuker dan het jasje eigenlijk :) http://www.neimanmarcus.com/products/an/F4-01LV_an.jpg hier is ie weer met een hele leuke sweater(Y) http://www.neimanmarcus.com/products/mn/S3M3688_mn.jpg Custo Barcelona (Y) leuke jongen ook wel :bloos: en dit was nog maar een kleine impressie... |
Dat had die ene neger bij Idols toch een keer :D (y)
Ge-Wel-Dig, het viel zooo op! maar nehh, niet bepaald sexy ofzo! |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
@EPD: huh? is dat dan gelukt? |
Citaat:
|
Citaat:
alsof ze constant lopen te kwijlen |
Citaat:
En...'pak'? Kostuum bedoel je :nono: |
Citaat:
Oeh! Dat haar is echt ubersexy :bloos: (y) Oh. Nog toevoegen aan mijn sexy list: Mooie kaaklijn. (y) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:13. |