![]() |
Massive Attack
wat vinden we hiervan? wat zijn de betere nummers?
|
ik weet dat iedereen me nu een dumbass zal noemen, maar ik kon ze nooit echt waarderen.
nog steeds niet |
Massice attack is vet!!!
Pedestal is een vet nummer maar kan ook van portishead zijn. :bloos: |
Citaat:
|
ik ben een fan. hoe vager en ondoorgrondelijker het liedje hoe beter de wierook op me inwerkt
man next door vond ik ook errug goed, en robert del naja ( zie pic) is ook erg geniaal, naar mijn mening |
ik vind die mezzanine cd wel gaaf, in zn geheel.
ja ik vind het best okay ja. |
massive attack..
(denkdenk) over het algemeen wel leuk, soms wat te... uh..ver weg? :D Ik vind special cases wel okej. |
Massive attack is zwaar vet (y)
|
Citaat:
massive attack.. tsja.. :bloos: |
Teardrop en Unfinished Sympathy zijn super.
Verder ken ik ze niet echt eigenlijk :s |
Citaat:
En op PP waren ze ook wel vet.. |
enorm goed :cool:
|
enorm goed, alles wat ze hebben uitgebracht is zowat geniaal
gave nummers: safe from harm unfinished sympathy protection karmacoma angel teardrop man next door a prayer for england |
Erg goed! Mezzanine is toch wel het beste naar mijn idee.
|
Ik vind het chill... Vooral mezzanine
ik luister het meestal woordat ik ga slapen. Het werkt erg 'ontspannend' bij mij :) |
Ik vind ze echt super (Y) Mezzanine is een van mn favo albums
|
Unfinished Sympathy
Risingson Teardrop Mezannine (het nummer) Angel Special Cases Future Proof Antistar en de Dub mix van The Mad Professor van het album Protection is ook (y) |
Teardrop en Unfinished Sympathy
(y) (y) (y) mooie nummers! |
Citaat:
ik wil een andere muzieksmaak dan jij, punt. laat maar, ik vind massive attack toch wel goed:p |
De oudere nummers van MA zijn de beste.
|
Citaat:
Jij bent echt arrogant. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Blijdschap alom :D
Maar iig, Teardrop vind ik ook heel mooi. En ben momenteel verslaafd aan Black Milk... |
Citaat:
|
@FaZ en Muziekvlinder: Stel je niet zo aan en weer ontopic jullie :nono:
Ik ken zelf niet zoveel vn Massive Attack, maar Teardrop is een fijn nummer. Ik heb volgens ooit een cd van MA geleend van iemand, maar die vond ik zuigen. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Massive Attack...heb ik altijd wel een voorliefde voor gehad. Lekker mysterieus en duister, en vaak goede gelegenheidszangers.
Ik hou vooral van Man Next Door, Karmacoma, Unfinished Sympathy, Angel, Inertia Creeps, Special Cases. |
Gezien op Werchter, stond vooraan net als iedereen zowat doodstil te chillen en te luisteren daar :).
Black Milk is echt zo'n nummer waarvan je je hoofd gaat schudden. Die beat is DIK. |
Citaat:
|
Ik word gekwoot door een forumbaas :cool:
|
Ik kan er niet echt naar luisteren....beetje te sloom en saai en niet leuk enzo
|
Teardrop is uiteraard mooiheid alom:)
ik ken geen cd's verder, maar live waren ze erg goed:) relaxte doch koele muziek(y) |
de cd mezannine is de enige die ik heb. en die cd is werkelijk geweldig
|
ik heb mezzanine en 100thwindow, en allebei mooie albums. ik vind teardrop en smalltime shot away erg mooi (y)
|
massive attack is wel vet maar ik vind portishead pas echt helemaal geweldig :bloos: :)
|
'k ben ook errug fan van robert-3D- del naja...zie navatargevalletje. wauwz, die man is best geniaal weet je. maar mezzanine is ook een van mijn favo's . sjeemz, het is mij opgevallen dat afgelopen zomer unfinished sympathy veel is gedraaid op de radio, was ik elke dag van die tering aardbijen aan het plukken, kwam dat liedje er ineens als een zonnestraaltje doorheen...ach de wereld kan zo mooi zijn met een vleugje goede muziek... :)
|
massive attack is vet.
karmacoma risingson teardrop black milk |
my sixth sence peacefully placed on my breath
And listening, my ears know that my eyes are closed wauw mooie tekst van group four... (y) |
Ik zoek een nummer van massive attack waar jaren geleden een clip van uit was op mtv. Twee mensen rapten beurtelings tegen elkaar in...en het geheel speelde zich snachts af in een oud huis...
Iemand een idee? |
Citaat:
|
Massive Attack is imo verreweg de beste trip hop. De oudere platen vind ik minder, maar toen ze met mezzanine kwamen was ik helemaal verkocht.
Die plaat straalt gewoon pure sex uit. Echt geweldig low en dark. 100th window is opzich een goed album. Er staan ook gave nummers op, maar het geheel heeft me nooit echt geraakt zeg maar. |
Citaat:
Hoe heet het nummer dan? |
soow, tricky is ook goed man! alleen kan ik er niet goed naar luisteren maar dat ligt aan mij
|
dissolved girl <3 (o.a:)
|
oeff, dat liedje zing ik altijd bij zangles, mijn zangl;eraar zegt dat mijn stem precies hetzelfde als van die zangeres klinkt... fijn complim,ent man!
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 00:20. |