![]() |
the rasmus
wauw mooi liedje is dat5: in the shadows of iets dergelijks. maar is dit nou wat ze noemen gothicrock? ksnapterdeballen niet van
|
ik vind het niet super, btje poeperig eigenlijk.
|
hahahha, the rasmus <333333333
nee eigenlijk erg slecht, maar vermakelijk ketsjie liedje. |
beetje standaard liedje.. toch?
:) |
het irriteert snel... de eerste 2x is het nog leuk, maar dan... ik word er nu toch behoorlijk ziek van
|
ja, ik vond het errug linkin park mede dankzij die stem, maar ik hb niks tegen linkin park. wel een hele mooie clip, alhoewel het wel wat vrolijker mag
|
Liedje is wel leuk maar die zanger zo lelijk :|
|
nee dat is geen gothicrock, dat is zwaar kut.
of misschien is 't dan toch gothicrock. |
ja, duurde te lang pieter.
|
ik vind z;n haarclipje wel leuk de rest niet.
|
ik vind het een kutnummer.
|
Tis idd een kutnummer, je wordt er belachlijk snel flauw van... En wat valt in godsnaam onder Gothic rock? Evanescence ofzo (noem ik gewoon nu-metal)
|
mn zusje draait dat steeds ik vind het vrij klote
|
Citaat:
ik heb hun laatste album, waar In the Shadows (die single dus) ook opstaat (y) vol met mooie nummers. maar het is gewoon een kwestie van smaak... dat van gothic rock snap ik ook niet helemaal :s |
is wel leuk ja :)
|
mannen met haarklipjes :p
|
Beetje HIM wannabe's ofzo :confused:
|
Ik heb nu een aantal nummers van die laatste cd gedownload, waarvan me er 2 echt boeien, namelijk in the shadows en time to burn. Maar volgens mij is het wel van die muziek die niet zo lang interessant is, na maximaal een maand heb je het wel gehoord (gok ik).
En die haarclipjes zien er niet uit. |
ik weet niet of dit nu gothicrock heet nee...maar het is wel een gaaf nummer zeg....maar als je dit dus zo kan noemen, kan je dat toch ook bij evanescence, die zijn ook zo gaaf. :)
|
ik vind het gaar
want 'gaar' is echt zo'n woord hiervoor |
k vind dat liedje best leuk. denk wel dat het snel verveeld.
heb het nog niet zo vaak gehoord. is wel een leuke clip, met die veertjes en die zwarte oogjes |
Citaat:
|
nouja, niet dat ik het zelf gothicrock vindt, het was namelijk ook een vraag, weetje. maar dat zei iemand, dus ik dacht, wat zeggen derden ervan? die gast is trouwens wel lelijk ja, soort van mannelijke sita met die neus van em
|
Ben ik dan een van de weinigen die The Rasmus wel fuckin lekker vind klinken?? Luister bijvoorbeeld Smash ofzow...Hoe lekker om ff helemaal niks te doen.. En wat betreft het uiterlijk van de zanger: LAAT HEM TOCH!!!!
|
Citaat:
|
Iedereen zeurt over het *ik-wil niet-in-hokjes-gestopt-worden*
Waaaarom moet een bepaald liedje dan wel onder een stijl vallen? Je vindt het n mooi lied of niet...Het maakt geen ene reet uit waar de muziekexperts het onder laten vallen!!! |
over linkin park gesproken, die zijn weer goed bezig! mooi nieuw plaatje, al begint het wel een beetje veel van hetzelfde te worden. ze zijn denk ik echt gericht op liedjes maken, en minder op experimenteren, wat ik altijd toch wel op prijs stel. maar linkin park blijft bij altijd een streepje voor hebben
|
Citaat:
hou toch op zeg leg me aub eens uit wat ieder1 aan linkin park vind..ik vind ze zo niet leuk...ik vind heel veel leuk echt heel veel maar als ik ergens een hekel aan heb is het wel parkje...bah....verder moet je zelf weten hoor...respect wel. |
begin stukkie blijft in mn hoofd hange... tututu tietietietietie... oohoohooow.. :s
|
Ik vind the rasmus leuk eigenlijk.
(nuttige toevoeging van dit topic) En het is geen gothicrock lijkt me. |
Gay, gay, totally gay.
|
Bagger to the bone (n)
|
Citaat:
|
Citaat:
@ konflict : :nono: |
Citaat:
rofl maarja denk niet dat 't onder gotichrock valt maar goed. het is geen rock en geen gothic maar het valt ook niet echt onder pop. hmz |
Citaat:
|
Citaat:
verder erg aanstekelijk nummer. |
die haarklipjes verpesten het.
het nummer is na het een paar keer gehorod te hebben best leuk ja. zoalng je die clip maar niet ziet |
Ik vind ut een goed nummer en wat is er mis meedat het HIM wannabees zijn of dat de zanger lelijk is als de muziek maar goed is :evil:
|
Citaat:
En die misselijkmakend 'geile' blikken En ja, bah. Ja. Zonder clip is 't veel leuker |
Tis opzich geen meesterwerk of zo, maar ik hoorde het toevallig vanmiddag toen ik (per ongeluk) op TMF kwam (tis zondag, bored) en tis wel beter dan die shit die er verder op dat net komt... Opzich wel leuk liedje
|
Citaat:
|
best coole muziek, alleen dat lied vind k zo bagger.
|
ik hoorde het laatst, niet om aan te horen
|
Citaat:
|
Ik vond het nummer eerst wel lekker klinken, nu vind ik het saai. Te vaak gehoord denk ik.
|
Citaat:
wat een klotenummer |
Citaat:
|
Citaat:
|
Dat is toch met dat oe oe oe en een vrouwenstem maar door een man?
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 16:57. |