![]() |
Boeken op Zondag (tv-programma)
Bonjour. Elke zondagnacht komt er op nederland 3 'Boeken op Zondag' of iets dergelijks. Het hele programma draait om nieuwe boeken en een leesgroep komt aan het einde ook aan bod. Afgelopen zondag werden onder andere de boeken 'Hoera, we leven nog' en 'Looptijd' besproken.
Ik wil die boeken nu zeer zeker gaan lezen, want op de besprekingen klonken ze erg leuk. De auteurs waren er ook bij. Dus, voor als jullie het programma niet kennen, probeer het eens. Het is best wel leuk. Wie het wel kent, wat vind je ervan? |
het is ook zondag middag, 's nachts wordt het herhaald.
ik vind het een fijn programma, maar de presentatrice vervelend. |
Citaat:
|
het gaat allemaal zo vreselijk snel... niemand kan rustig zijn zegje doen.
|
Hoi
ik kom ws. op tv in boeken op zondag niet deze week maar volgende week we gaan Droogte van Brusselmans bespreken ik moet wel vrij van mn werk krijgen want de opnames zijn op zaterdag :rolleyes: |
ik vind het maar een beetje een zielig programma, de presentatie gaat áltijd fout, fouten met namen, adressen.
laatst was die (ex-alternatief 3fm dj, nu zonder piercings en sbs6 presentatrice) Isabelle te gast en die had snel wat boeken gekocht om ook even interessant over te komen en vertelde dat ze ook in het programma was om te kijken hoe het er aan toeging (ervaring op te doen ofzo) en toen zei die presentatrice "Ja, dan moet je ook thuis komen kijken als ik al die boeken moet lezen die ik moet bespreken" terwijl als ze dat boek moet bespreken helemaal geen tot het boek relevante vragen gaat stellen en maar een beetje eromheen gaat lopen lullen van hoe het met die schrijver zijn kinderen gaat ofzo, like i care dan heb je ook zo'n Vast Onderdeel waarbij ze vragen wat er op het nachtkastje ligt van de persoon waarmee ze een gesprek mee gehad hebben. net alsof mij het zal interesseren welke boeken er op het nachtkasje liggen van een WAO-wielrenner die uit wanhoop maar een boek over zijn leven is gaan schrijven. maar ik vind het dan wel altijd weer fijn dat er mensen zoals Maarten van Rossum bestaan die even flink gaan rellen in zo'n programma, hij snuit zijn neus, klaag over het boek en praat zijn zinnen uit. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:17. |