![]() |
onderwijskaart,...(of zoiets)
Nou blijkbaar heb ik op mijn school die onderwijskaart (dat ding van de IB-groep, volgens mij) niet ingeleverd,....maar ik weet bijna zeker van wel,...want hoe kan ik anders een OV-kaart hebben, of heeft dat er nix mee te maken??
|
Ik dacht dat die onderwijskaart alleen voor het middelbaar onderwijs gold...dacht dat iemand dat een tijd terug hier ook een keer zei... Ik heb ook nog nooit een onderwijskaart ingeleverd op het hbo (weet niet of je hbo doet, maar goed).
|
what the fuck is een onderwijskaart man
:bloos: |
Citaat:
|
Citaat:
Citaat:
|
Heeft met kinderbijslag of de tegemoetkoming voor scholieren te maken, volgens mij krijg je dat alleen op het middelbare onderwijs... misschien ook op 't MBO. Ik weet niet wat voor opleiding je doet?
HBO? In dat geval hoef je geen onderwijskaart in te leveren; je schrijft je gewoon in via de IB-groep en je krijgt je OV en studiefinanciering. Als het MBO is, moet je maar eens zoeken op www.ib-groep.nl ik weet namelijk zo niet hoe dat dan werkt. |
ik zou 't wel goed nagaan als ik jou was, want de boete op te laat inleveren is honderden euro's!
maar ik dacht ook dat het met kinderbijslag/tegemoedkoming te maken had, dus dan is het bij jou helemaal niet van toepassing! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:33. |