![]() |
MTV2's Headbangers Ball cd
The tentative track listing has been announce for the upcoming 2 CD "MTV2 Headbanger's Ball" set, it is as follows:
Disc 1: 01 - Godsmack - "Straight Out Of Line" 02 - Hatebreed - "This Is Now" 03 - Staind - "Price To Play" 04 - Cold - "Stupid Girl" 05 - Deftones - "Hexagram" 06 - Marilyn Manson - "This Is The New Shit" 07 - Sevendust - "Separate" 08 - Ill Niño - "When It Cuts" 09 - Mudvayne - "World So Cold" 10 - Spineshank - "Smothered" 11 - Static-X - "Destroy All" 12 - Killswitch Engage - "Fixation On The Darkness" 13 - Stone Sour - "Inhale" 14 - SOiL - "Pride" 15 - Anthrax - "Safe Home" 16 - Slayer - "Reign In Blood" (Live) 17 - Murderdolls - "Dead In Hollywood" 18 - Shadows Fall - "Destroyer Of Senses" 19 - Mushroomhead - "Sun Doesn't Rise" 20 - Rob Zombie - "House Of 1000 Corpses" Disc 2: 01 - Lamb Of God - "Ruin" 02 - Arch Enemy - "We Will Rise" 03 - In Flames - "Cloud Connected" 04 - Chimaira - "Down Again" 05 - Eighteen Visions - "You Broke Like Glass" 06 - Lacuna Coil - "Heaven's A Lie" 07 - Devildriver - "I Could Care Less" 08 - Sworn Enemy - "Sworn Enemy" 09 - 36 Crazyfists - "At The End Of August" 10 - Cradle Of Filth - "Mannequin" 11 - Demon Hunter - "Infected" 12 - Mastodon - "March Of The Fire Ants" 13 - Motograter - "Down" 14 - E.Town Concrete - "Mandibles" 15 - Poison The Well - "Botchla" 16 - Soilwork - "Rejection Role" 17 - Unearth - "Endless" 18 - Strapping Young Lad - "Relentless" 19 - As I Lay Dying - "Forever" 20 - Meshuggah - "Rational Gaze" The album will be released through Roadrunner/Island/Def Jam on October 07th. kijk, dit zijn de betere compilatie CDs Met een noot: 36 Crazyfists! de mix van At the end of August is niet dezelfde als degene die op de nieuwe cd komt ("A snowcapped romance") |
Mwah beetje veel nu-metal, niet echt n slechte cd ofzo, maar er zijn maar een paar nummers die ik echt leuk vind, niet mijn ding
|
jah, lijkt er op dat ze gewoon elke band hebben gepakt die beetje "hip" is op het moment.
|
Is het niet algemeen bekend dat dit soort verzamelcd's vaak crap zijn?
|
Citaat:
|
daar ga ik geen >40 gulden voor neertellen.
|
Citaat:
|
Disc 1 lijkt een beetje de commerciële cd, en Disc 2 de iets minder commerciële.
Over het algemeen niet slecht, het is MTV, dus underground zullen ze niet gaan. Best geen slecht compilatie, niet iets wat ik zou kopen (maar ik koop dan ook nooit compilatie-cd's :)) |
Handig he, die download programma's. Waarom zou je een compilatie cd kopen als je het zelf kan samenstellen, en dan leuker?
Orginele cd's kopen vind ik wel leuker dan downen...maar compilatie cd's? Pfff. |
Lijkt me wel een leuke cd.:)
|
Citaat:
|
:nono:
|
Wel puike tracks thnx for the info Roadrunnerwhore ;)
|
MTV denkt zeker dat haar kijkers niet slim genoeg zijn om voor €1,50 twee cd-r's te kopen en even KaZaA aan te slingeren.
|
wauw
wát een interessante cd |
Citaat:
|
zal wel duur zijn
|
wel vette cd(s), maar die kan je net zo goed zelf maken. voor mensen die niet thuis zijn in de muziek is het echter wel een ERG prettige kennismakings cd....
nu ik toch Unearth zie staan... wanneer brengen die weer eens wat uit? |
komen die MTV cds hier in NLd eigenlijk wel uit?
|
hm een echte headbangersball zonder van halen kan niet :p
|
juist :cool: (y)
|
mwah staan wel aardige dingen op maar zou em niet kopen ofzo.
|
Citaat:
|
En terecht.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:53. |