![]() |
Burn Your Wishes (o.a. KsE & Unearth members)
Burn your wishes is a four piece hard driving rock band based out of Boston MA, Lead by Ken Susi, the guitarist from one of metal/hard-cores heaviest hitters Unearth and backed up by some of his best friends in the music biz, Such as Adam D from Killswitch Engage, Paul DeBenedictis from Pictures of Gabriel and Karrie Whitfield from The Acacia Strain.
Een must-listen voor fans van KsE en Unearth. Je hoort ook een beetje KsE terug. Vindt het qua zang beetje op Finch lijken. Hebben alleen nog maar een split uitgebracht. Download: Burn Your Wishes mp3 Fall Away video |
Mmhh, klinkt wel aardig. (y)
Af en toe toch wel wat originele momenten. (wat ik vaak ver te zoeken vind in vergelijkbare bands) |
Ik ga eerst naar de kapper. Ik ben er wel fucking benieuwd naar.
|
Ik vind het wel vet (y)
|
straks effe checken, Unearth rockt.
|
ik vind het kut
|
klinkt erg lekker:)
|
ik vind het ook wel leuk
|
Klinkt vet. Wanneer komen ze met een album?
|
ben aan ut downen... meld zo wel ff wat ik ervan vind.
|
Ze zitten op milk&cookie records (geweldige naam!) en hebben tot nu toe alleen nog een split met The Awards(?) uitgebracht met daarop 4 nummers.
Over een CD weet ik niks en de site is 'online soon' |
naam van platenmaatschappij is niet echt in hun voordeel. met zo'n naam wordt je niet echt serieus genomen.
hebben ze al getoured met wat vooraanstaande bands ofzo? |
klinkt erg goed... heeft alleen erg weinig met Unearth o.i.d. te maken
|
Citaat:
Maar de gitarist is dus ook gitarist én zanger van BYW. En ik vind het soms wat killswitch achtige riffs hebben. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:31. |