![]() |
ballerina [tekening]
Gisteravond met pastelkrijt gemaakt...
http://pic7.picturetrail.com/VOL219/...9/34008620.jpg Excuses voor het zwarte randje links, op het moment geen programma om het te verwijderen. Maar even wegdenken dus.. |
hmm hij is wel ok denk ik, maar ik vind t niks, ik hou helemaal niet van ballerina's :p
|
Citaat:
|
nja.. niet dat ik er een fan van ben :eek: maar vond het leuk om te tekenen :)
toch bedankt |
benen kloppen niet echt. Ik kijk er heel gek op :S
|
Citaat:
|
Nou ze kloppen niet... ik weet allen niet precies wat, de houding denk ik en de 'aanhechting' bovenaan...
[edit] en ze zijn niet even lang [/edit] |
haar been lijkt net een vulpen.. en ik vind de compositie te statisch, ook al maakt ze bewegingen..
keep on trying! |
Citaat:
volgens mij hoort haar rechter been ook iets meer omhoog nog, ik weet het niet, het klopt inderdaad niet helemaal, maar wat weet ik niet |
Citaat:
|
haar heup beweegt niet genoeg naar boven volgens mij, waardoor het lijkt alsof haar been gewoon loofrecht op haar lichaam is geplaatst
het is idd ook de lengte van het been, het lijkt alsof het wat schuin naar achteren staan en de arm juist niet ook de scherpte van de lijn van het onderste been is beter dan die van de andere, omdat het hele lichaam zo is getekend en ik mis een stukje lijn bij de rechterheup maar verder (y) |
Citaat:
|
Citaat:
|
toevalig zit ik op een dansacademie en kan ik je zeggen dat je niet echt een mooie positie hebt getekend. het is ook net alsof ze 1 ben heeft, want die andere valt te weinig op. ook vind ik dat dr hoofd opzij de been weg moet kijken of richting haar hand die boven haar hoofd staat.
het roept weinig gevoel bij me op, terwijl ballerina's dansen met ontzettend veel gevoel. |
Ik vind het statische juist wel mooi, het geeft een gevoel van vrede en rust aan de tekening. Niet alles hoeft altijd enorm dynamisch te zijn..
|
Ik heb het idee dat er helemaal niets aan klopt, kan ook aan mij liggen.... :|
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 14:35. |