![]() |
Koud of warm orgasme?
Wat gaat er door je heen als je klaarkomt?
Een koud of een warm gevoel? |
Bij mij is het altijd koud. IJskoud, maar wel goed. :)
|
orgasme is altijd goed :evil:
|
Citaat:
Maar voelt het koud of warm? Welke schok gaat er door je heen? |
warm..
|
Oh ja, waarom ik dit topic heb gemaakt...
Vroeger had ik er weinig gevoel bij. Toen werd het een hevig warm gevoel. En nu is het telkens een hevig koud gevoel. Met koud bedoel ik dan ook dat het net voelt of ik naakt over de noordpool wandel. :D |
Citaat:
|
hartstikke warm.. maar daarvoor het ik het natuurlijk ook al erg warm.
|
Hum... dat verschilt eigenlijk. Meestal warm.
|
Geen idee. Ik zal er de volgende keer op letten. ;)
|
Citaat:
Mensen zeggen toch ook zo vaak "ik heb zulke erge hoofdpijn, het is of m'n hoofd barst". Hebben al die mensen wel eens een barst in hun schedel gehad? :p |
Citaat:
Dat gaat in 1 seconde, echt vaag... |
Niet warm of koud, geloof ik... ik bedoel, ik had het al warm, maar het wordt er niet warmer of kouder op :P
|
Citaat:
|
Citaat:
|
heel warm gevoel :o
|
Warm. Denk ik. :confused:
|
op t moment van ejaculatie is t allemaal warm, maar eigenlijk direct erna voelt het alsof ik hevige koorts heb met bijbehordende gevoel van kou.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
vroeger had ik altijd koud. Tegenwoordig meestal warm, maar soms koud. Moet zeggen dat ik t warme prettiger vind ;)
|
Citaat:
|
hot..hot..hot
|
Op het moment van het orgasme krijg ik alleszins geen van beide, het enige gevoel ik dan krijg is kramp in mijn benen, kuiten of dikke teen. Juist voor ik ga klaarkomen lopen er wel een hoop kriebels over mijn ruggegraad. But that's just me!
groetjes jan |
Gewoon een fijn gevoel maar ik heb bij me orgasme nog nooit een warme of koude golf gevoeld (ja er komt wel ergens een "warme golf" uit maar k denk dat je dat niet bedoelt)
|
nou eeuhm om eerlijk te zijn heb ik daar nog nooit echt op gelet... daar heb ik geen tijd voor tis gewoon alleen maar geniten en niet nadenken :D
|
Warm, als ik uit één van die twee moet kiezen.
|
Ze zijn allemaal hetzelfde en warm.
|
Citaat:
hoe heter hoe beter :o |
Citaat:
|
warm
|
Citaat:
|
Heet:P
|
Citaat:
Begrijp je het nu wel??? anders mail of msn je maar, zullen we er wel eens uitvoerig over debateren ;) doei jan |
Citaat:
|
Heel-erg warm. :)
|
warm
|
Citaat:
groetjes jan |
Geen idee eigenlijk....tja het is sex, en sex associeer ik toch eerder met warm dan met koud...maar ik zal er es op letten...misschien krijg ik zo zelfs wel een heftigere ervaring ;) als ik me er op ga concentreren.
|
Het gevoel kan ik moeilijk linken als zijnde warm of koud. Ik denk dat het nog het meest overeenkomt met warm, dus laat ik het daar maar op houden :o
|
hz.....dunno, kom ik nog op terug
|
soms krijg ik kippenvel... maar evengoed krijg ik het ook al snel weer heeeeeeeel erg warm, dus ja, hangt er een beetje tussenin....
|
Citaat:
|
Ik heb er maar eens de tijd voor genomen, gisteravond.
Ik heb een koud orgasme. :o |
Warm..volgens mij :s
|
Citaat:
|
euhm
warm denk ik |
Citaat:
|
Bij mij is het een hele warm tinteling die door mn lichaam heengaat..,
|
warm