![]() |
[Papier] Welk PC blad zal ik gaan lezen?
Aangezien ik van mijn geloof ben afgestapt, zal ik binnenkort mijn abo op de MacFan afzeggen. Maar ik zou daar wel graag iets wintel-achtigs voor in de plaats zien. Helaas zie ik door de IDE kabels de chipset niet meer; PC-bladen-land is een grote wirwar.
Ik weet dat er vrij technische bladen zijn [CT], maar daar ben ik nog te n0ep voor. Ik weet óók dat er bladen zijn in de trand van "kijk lieve jongens en meisjes, nu gaan we klikkie doen op het grote knoppeltje linksonder, en dan doen we klikkie op het grote blauwe rondje, en dan hebben we internet! Volgende week les 2! *blijheid*" Ik zoek een blad met voornamelijk hardware (p)revieuws, maar iets van game-, software- en troubleshoot ellende is ook niet verkeerd. Wat lezen jullie zelf, wat raden jullie aan, wat raden jullie af, en waarom? BvD. :) |
Citaat:
Geloof is de bron van al het kwaad. :p Citaat:
Citaat:
Citaat:
|
Computer totaal is een heel fijn blad, ben er abonnee op, maar PC Active is ook fijn :)
|
PCM :D:D:D
erug goed blad :D |
Ik zou toch echt proberen de c't te gaan lezen, desnoods doe je een half uur over èèn artikel. Zelden zo'n compleet en interessant blad gezien.
|
Citaat:
Citaat:
Ik heb ooit een Computer Totaal gehad (ergens vorig jaar), en ik vond dat er zo ontzéttend veel reclame in stond. Een beetje is natuurlijk niet erg, maar die hoeveelheid vond ik gewoon storend. Maar ik zal er nog eens doorheen bladeren. :) AIVD? En waar is mijn mooie, creatieve topic-tag-dinges heen? :p Citaat:
Citaat:
/me gaat ze ook bekijken. Citaat:
|
In de Computer Totaal staan soms echt wel interessante stukken, ook vrij technisch. Maar al dit soort dingen kun je ook gewoon op internet lezen, alhoewel van een blaadje aflezen prettiger is dan van je scherm.
In PC Active staan ook interessante dingen, maar die is wel een stuk minder dik. Je zou ook een games magazine kunnen lezen, PC Gameplay of PC Zone bijvoorbeeld (geen Power Unlimited bah!). |
CT (Computer Techniek).
Geweldig blad. |
Citaat:
Citaat:
|
Citaat:
Maarem, wat heb jij toch altijd met dat Zoom Player? Echt een kut programma vinnik dat :) BSPlayer, MicroDVD of PowerDVD is echt een heeeel stuk fijner :) |
Qua interface is Zoom Player prachtig, weinig toeters en bellen, maar functies zitten er wel allemaal, en CPU zuinig en bloat-free, heerlijk prog.
Maar wel erg offtopic. ;) |
Citaat:
|
Ja, originaliteit ten top. :p
|
Citaat:
|
pc active :)
das het enige blad waar ik ooit lid van ben geweest, en nog steeds ben btw :) alweer een aantal jaartjes |
Mijn vader is lid van Computer! Totaal en de PCM beide bladen zijn vergelijkbaar met elkaar en geveen een hoop nuttige allround pc gebruiker informatie.
|
Citaat:
|
CT! Computer Techniek (van origine duits, maar ook in het nederlands) echt geweldig blad!
((volgens mij hebbik dit hier al neer gezet of nie?) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:27. |