![]() |
Worms 3d Demo uit! (min of meer)
http://www.3dgamers.com/games/worms3/#filelist
http://www.gamershell.com/news_BWor...glishDemo.shtml http://www.worthplaying.com/article.php?sid=13071 Slechts 1 map, met twee spelers tegen elkaar (geen AI), en een tijdslimiet van 8 minuten :( Zodra ik thuis ben ga ik 'm iig downloaden :) (y) EDIT: De gelekte versie is van de meeste sites verwijderd, doch met enig zoekwerk waarschijnlijk nog wel te vinden. Over een week (dus op 25 september) komt de officiële versie als het goed is uit. |
Ik had vanochtend ook inderdaad al btje zitte kijke naar de screenshots, ziet er wel lachen uit.
*gaat ook downloaden bij thuiskoms* (helaas zal dat na 17.00 pas zijn) |
Demo is ondertussen terug geroepen door Team 17... was een gelekte demo vol met bugs.. bij de meeste deed ie het niet eens... Team 17 zei dat de officiele demo binnen een week verschijnt..
|
Citaat:
|
hij was NIET leuk! :nono:
|
Hij is nu wel echt uit, Team17 heeft inmiddels een officiële versie vrijgegeven. Deze is echter niet compatible met pre-Athlon AMD processoren.
|
ik vind er echt geen HOL aan, doe maar maar worms 2 ofzow
:nono: |
Citaat:
|
Citaat:
duh, dat snap ik ook wel hoor, maar dat :" :nono: " was tegen de makers er van :P |
geweldig spel! alleen de airstrike vind ik nogal vaag... :S
irritant dat je steeds opnieuw op moet starten. |
|
er is ook een secret level, ga naar X:\naam\Data\Maps en verander pleasenomorehorror.xom in pleasenomorehorror.xom_ , daarna pirate.xom in pleasenomorehorror.xom
|
Citaat:
Maar het komt wel een beetje zo over :nono: |
Citaat:
:D |
Ben nu halverwege...*schopt 56k modem*
|
Ik krijg zo'n vage memory-error ofzoiets. Ik heb al gekeken op de site van team 17, schijnt aan AMD te liggen ofzo? Komt nog een patch op de demo uit ofzoiets.
http://www.xs4all.nl/~jemykap/Erik/error.JPG |
Op pre-Athlon XP processoren draait'ie niet oid...weinig aan te doen tot Team17 een fix heeft vrees ik. Ik heb 'm inmiddels binnen en hij is echt :cool: (y)
"Stop it, or I wil be forced to assault you!" |
Citaat:
|
Volgens Team17 hebben ze de fix al wel in het hele spel gestopt, maar zijn ze nog bezig met de fix voor de demo, nog ff geduld dus...ze doen iig hun best :)
|
Citaat:
Is wel heel amateuristisch, en k heb dat nog nooit eerder gehad bij een demo :nono: |
Citaat:
|
Ook is deze demo niet de demo die men eigenlijk had willen releasen, maar toen er eenmaal een (oudere) demo gelekt was hebben ze maar vrijgegeven wat ze toen hadden zeg maar. Overigens kun je nog wat meer wapens gebruiken met een editortje die iemand snel in elkaar heeft gezet, staat wel ergens op het Team17 worms 3D forum.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Link naar het topic met daarin W3Diddler: http://forum.team17.com/showthread.p...r&pagenumber=1 (je moet wel ingelogd zijn om attachements te kunnen openen/downloaded geloof ik).
Over de demo Althlon fix: "It's not as simple as just recompiling a few files. The code base has moved on a lot since the demo was made. There are compatibility issues with mixing old and new code, as I'm sure you're aware. The old Athlon incompatablity does not exist in the new code and will not be in the final game. It is probably going to be faster for us to finish up the final game and then strip it back down again for a nice, clean, bug-free, finely tweaked demo as originaly planned. We have to prioritize the final game and then support the leaked and then early demos. Remeber, it's not very long at all now until the final game is due to go gold. We're doing as much as we can in the time we have, without impacting the final game's release and quality." en: "Only one of those dlls exists in the new build and it won't work with the old executable. The programmers have to get the final game code finished. Once they've done that they can direct their attention towards the demo's comapatability issues. Please be patient. We do appreciate your suggestions K2, but we have to be very strict with the task prioritising at this stage." (uit: http://forum.team17.com/showthread.p...0&pagenumber=2 ) |
Citaat:
|
Citaat:
(is het zeker waard imo) |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Need for speed underground (pc) >>>kopen Colin mc rae rally 4 Ps2 >>>kopen Gran turismo 4 Ps2 >>>kopen duszzzzzzzzz :D |
Wat een kútspel.
Ten eerste zien de graphics er niet uit. Oke, het is een demo, met niet-instelbare graphics, maar dan nog. Ik verwacht niets hoogstaands. Ten tweede, en misschien wel het belangrijkste minpunt is het gebrek aan overzicht. Echt, volgens mij is mikken nog nooit zo lastig geweest. Hoe moet je die afstand in 3d inschatten? :o Het doet me denken aan het oh zo geflopte Lemmings 3D. Compleet onspeelbaar vanwege het gebrek aan overzicht (wat in de 2d Lemmings wél (meer) aanwezig was). Geef mij dus maar 2d. Daar is het spelconcept voor bestemd. Waarom moet alles toch 3d tegenwoordig. Alsof het anders niet meer verkoopt... |
Citaat:
|
Citaat:
wat een blunder zeg |
Citaat:
|
Citaat:
|
Die Homing Missile is echt :cool: , zoals de camera 'm volgt in kruisraket-view zeg maar, net een meter achter de raket :) (y)
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:25. |
Powered by vBulletin® Version 3.8.8
Copyright ©2000 - 2025, Jelsoft Enterprises Ltd.