![]() |
afgewezen....?
hey ppl,
ik wilde even weten wat ik nu moet doen: ik ben al heel lang verliefd op een jongen van mij oude klas. een weekje terug heeft hij dat gehoord van iemand. en sindsdien zegt hij helemaal niks meer tegen mij. ben ik nou afgewezen..? of moet hij gewoon nadenken ofzo? ik weet niet zo goed wat ik er mee aan moet! (ik ben trouwens een vrouw...wat dat icoontje van een man nou erbij moet weet ik niet) xxxxx |
tsja, ervaring heeft me geleerd dat dat meestal niet zo'n goed teken is, maar misschien wil hij idd wel gewoon nadenken. vraag het hem :)
|
gewoon je tietuh laten zien :confused:
|
Citaat:
|
Ik zou het zien als een afwijzing... Wat je zou kunnen doen is gewoon eens een gesprek met hem aanknopen en kijken hoe hij reageert, dan weet je ook snel genoeg.
|
nou ja, mijn vriendinnen zeggen altijd: er zijn genoeg mannen op de wereld, maar dat vind ik niet kloppen. want dat betekent niet dat je er iets mee wilt!!!
|
dat is waar soms kun je er niks aan doen dat je net op de mannen valt die je niet zien staan of die al bezet zijn *is erg klote maar ja je doet er zo weinig aan* gewoon blijven rondkijken tot je HEM tegen t lijf loopt!!!
|
sprak hij voordat hij het wist wel met je?
misschien is hij ook gewoon verlegen :p |
jah kan ook nog...
(had ik ook met mijn vriend we waren stapelgek op elkaar durfden dat overal duidelijk te maken behalve in elkaars gezicht :D en zoenen durfden we allebei eerst niet :rolleyes: en nu zijn we al 1,5 jaar bij elkaar :P) |
Citaat:
mn vriend vond me al eigenlijk leuk vanaf het moment toen hij me net kende. en ik vond hem gelijk leuk :o en dan denk ik: WAAROM ONDERNEEM JE DAN NIKS?! gewoon een jaar verneukt omdat je te bang bent om afgewezen te worden (n) |
Hij hoeft je niet perse leuk te vinden, het kan ook zijn dat hij daarvan gewoon verlegen wordt.
Ik werd daar toch ook altijd verlegen van, en das best lastig! Je moet het gewoon vragen, een nee heb je en een ja kun je krijgen. Aan twijfel heb je niks, dat kan je alleen gek maken! |
k zou het in ieder geval een keer rechtstreeks vragen dan weet je ut zeker
|
Citaat:
Ik zou er niet meteen uit concluderen dat hij je afwijst, misschien moet hij ff wennen aan het id...misschien weet hij niet hoe hij er mee om moet gaan...tja weet het ook niet. Heb je zijn e-mailadres niet ofzo? Is misschien makkelijker dan rechtstreeks vragen waarom hij zo reageert. |
als je linksboven op 'mijn profiel' klikt en dan op 'wijzig profiel', dan kan je aangeven dat je een vrouw bent en geen man.
|
Waarschijnlijk zou ik zo reageren als hij. Ik zou verlegen worden, dichtklappen. Ik zou ook nix meer durven zeggen. Hangt van zn karakter af, probeer es een praatje met em te maken. Als ie wat zenuwachtig brabbelt, is ie misschien verlegen. Als ie je negeert....., tsja, dan is het duidelijk
|
Misschien issie wel geen Homo, zoals jou :D
NIet iedere vent valt op jongens hoor :p |
Citaat:
|
Citaat:
|
nou ik heb met hem gesproken hoor. en hij zei dat hij inderdaad niet echt wist wat hij moest doen. maar nou hebben we voor een keer afgesproken!!!!!chill!!!!!
dank jullie welles |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:53. |