![]() |
Kun jij meerdere dingen tegelijk doen?
Ik wel maar mijn ouders vinden van niet :o
|
ja dat kan ik heel goed zelfs
|
Ja, natuurlijk. Flexibiliteit is een van mijn belangrijkste karaktereigenschappen.
|
Ja
|
jup :p
|
Ligt eraan wat. Telefoneren en forummen gaat bijvoorbeeld niet met elkaar, maar kletsen en een les volgen wel. :D
|
Sommige dingen wel, andere weer niet.
|
Ja dat kan ik! Dat komt omdat ik een meisje ben. Meisjes kunnen 2 dingen tegelijk doen, jongens niet. :p En het is echt waar, er is zelfs onderzoek naar geweest ofzo.
|
Citaat:
|
Het schijnt dat vrouwen beter zijn in meer dingen tegelijk doen dan mannen :confused:
Maar ik kan prima dingen tegelijk doen. Ik kan op het moment forummer, chatten en tv kijken tegelijk. |
Tuuuuuuuuuuuuurlijk!
Heel veel zelfs! |
Ik kan heel goed televisie kijken en chocolade eten tegelijk... Dat doe ik dan ook vaak.. :o :p
|
ja, chatten, tv kijken, forummen, ik doe het nu allemaal tegelijk :p
|
Ja.
|
als ik bel dan computer ik meestal tegelijk en soms eet ik dan ook nog en heel soms kijk ik ondertussen ook tv of luster muziek
* en ja weet dan oook nog wat er tegen me gezegd wordt* :p |
Ja, ben nu muziek aan het luisteren, muziek aan het downloaden, forummen en aan het studeren!:D
|
Ja, daar ben ik een vrouw voor :evil:
|
Citaat:
Maar goed. Ja dus. ;) |
Citaat:
|
Ja hoor, ik doe meestal minstens twee dingen tegelijk, dat gaat dan wel niet altijd goed maar toch :D
|
Jup, doe ik meestal eigenlijk :D
|
ik MOET altijd meerdere dingen tegelijk doen :o :D
|
Ja, tuurlijk. In ben volledig multitasking-georiënteerd.
|
Ja.
|
Ja.
|
Ja.
|
Ja, ik kan heel veel tegelijk doen:)
Maar (met veel mensen tegelijk) chatten & bellen gaat niet zo goed :), dan ben'k te afwezig bij beide enzo |
tuurlijk
|
ja hoor
|
Jep
|
Ja hoor heel vaak doe ik dat
bijv dit is wel eens zo: -bridgen (denksport dus concentratie wel nodig) -forummen -msnen -muziek zoeken op kazaa En natuurlijk in de klas kletsen en opletten :) |
Ja absoluut.
En van dat onderzoek naar mannen en vrouwen is dus wel waar! Mannen schijnen in tegen stelling tot vrouwen minder dingen tegelijk t kunnen doen.. |
mja, kletsen en computeren ken prima samen, maar bellen en computeren weer niet....vink altijd fucking irritant van me broer...kom ik binne zeg ik wat....reageert ie half uur later...
|
Ja.
|
Ja. Praten kan in combinatie met vrijwel alles.
|
Ja, zo heb ik vandaag mijn verjaardag gevierd EN mn ak toets geleerd. :D ;)
|
Nee, dat lukt me niet zo goed. Ik kan bijvoorbeeld niet én praten én dan nog iets anders erbij doen. Alles stapje voor stapje graag.
Ripper |
Ik moet meerdere dingen tegelijk doen.. Als er bijvoorbeeld iemand belt ga ik ALTIJD ijsberen, alleen omdat ik dan wat te doen heb
|
Ja, bellen,msnnen,forummen en een toets leren tegelijk!
|
Nee, tenzij ik over elke taak volledige controle heb.
|
Ja. :) Ligt eraan wat allemaal en ik zei ook niet dat het allemaal even goed gaat ;)
|
Ja, zoveel.
|
nee.
|
Citaat:
Bellen? :) |
Ik kan WEL meerdere dingen tegelijk doen.
Ik kan NIET meerdere dingen tegelijk goed doen. |
Citaat:
|
Moet je es gaan proberen om te schrijven en tegelijkertijd iets anders te zeggen. Als ik zoiets heb, schrijf ik altijd op wat ik zeg :)
|
Ja. En over het algemeen gaat het dan ook nog goed. :p
|
Citaat:
Hoewel ik kan bijvoorbeeld geen tv kijken en luisteren naar iemand tegelijk. |
Ja, bijvoorbeeld:
tanden poesten en telefoneren tegelijk (jaja getraind :cool: ) En ondertussen bedenken wat ik aan ga doen, en m'n tas inpakken. Dat krijg je als je chaotisch bent, dan moet je op het laatste moment nog vanalles tegelijk doen :p |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 01:18. |