![]() |
Alcohol --> geil?
Altijd als ik alcohol heb gedronken ben ik veeeel geiler dan normaal :confused: mijn vriend merkte het ook al op :p en hij heeft daar geen last van. Hebben meer mensen dit? :D
|
Volgens mij is dit een vaststaand feit en niet echt een vraag,
ik heb dit ook... :D Wel met redelijk wat alcohol maar dan word ik ook wel errrruuug geil... soms is dat wel lekker ghehehehehehe ! als je dan sex hebt lijkt 't alsof je zweeft....ofzo.. :o |
ik ben gewoon altijd geil, t zou een hoop geld moeten schelen....maar nee.... ik moet er zo nodig ook nog bier bij drinken omdat het lekker is
|
alle geestveruimende of geestvernauwende maakt een persoon geil, immers je hebt geen emotionele remmingen meer
|
met of zonder alcohol scheeld niks maar ik drink graag bier
|
is voglens mij idd n feit
wat wel kut is, dan zuip je keiveel, ben je keigeil, ga je neuken en dan wor je zeeziek :| (ook beetje lullig voor die ander :P) |
Ik word vooral moe van alcohol.
|
you now what it feels like to fuck on cocaine ? :)
tering wat word je geil van cocaine.... maar klaarkomen ? homaar (voor de meid is het wel leuk ja 1,5 uur pompen, voor mij niet :() :mad: :mad: |
jaja tis wat al die geile mensen tijdens het uitgaan :p
Maar mja klopt wel ja, maar soms heb ik ook alleen behoefte om te knuffelen en die behoefte is dan zo sterk dat ik naar een onbekende toe loop en vraag of een knuffel....ghehe tja drank doet rare dingen met je :p :D |
Citaat:
|
Citaat:
|
hehe toch niet de enige :)
|
Citaat:
|
hm geil soms, vaker knuffelig en moe
|
geil word ik meer van wiet eigenlijk :)
van alcohol word ik vooral vrolijk en lacherig. En als het t e veel is ziek en draaierig |
Citaat:
|
ik word geil van meisjes :p
:nono: alcohol is slecht voor je |
Citaat:
|
^gehehe daar heb ik nou nog nooit van gehoort
|
Een vriendin van mij wordt wel behoorlijk geil van alcohol vertelde ze me.
Maar zij is gestopt met drinken. En ik ben nog nooit geil geweest van alcohol. |
euhm 2 glaasjes ofzo wel
maar als ik gewoon uitga en ik drink netjes een glaasje of 15 dan ben ik gewoon minder geil |
Citaat:
|
Citaat:
|
en naar de klote.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
drugs waarvan je het geilst wordt : Xtc en GHb maar ja weed is ook een goeie optie
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Joyce.. Alcohol -> word ik motorische gestoord van, melig, loom, irritant :p 't wisseld nog wel 'ns joyce |
Komt door hormonen. Het stimuleert de afgifte van oestrogenen of zo. In ieder geval worden vrouwen er over het algemeen geiler van en mannen minder geil.
|
Citaat:
|
Citaat:
ja inderdaad, ik had iets soortgelijks gelezen. Ik geloof wel dat dit alleen bij vrouwen het geval was? Mannelijke hormonen reageren er heel anders op. |
Citaat:
|
Citaat:
|
Tis toch een feit: van alcohol gaan vrouwen denken als mannen :p :rolleyes:
|
Citaat:
|
Zo herkenbaar!
|
ehm hm??
nee, dat heb ik nou niet :| aan het begin wel van wiet overigens. ach. ligt vast aan mij :) |
Citaat:
Speak for yourself ;) |
na een avondje dopen kank wel geil zijn ofzo, alleen komt er dan niet zoveel van. Van blowen som wel, soms niet enzo. alkohol drink ik niet :)
|
Citaat:
|
dan ook
|
ok
|
wat was de vraag nog eens?
|
Ja dat is wetenschappelijk onderzocht. Alcohol werkt als 'n afrodesium voor vrouwen, bij mannen heeft dat niet 't effect. Al is het natuurlijk wel zo dat vrouwen steeds mooier worden naarmate het aantal glazen bier dat je drinkt toeneemt.
|
Ik word eigenlijk vaker moe en hangerig van alcohol.
|
Citaat:
|
Citaat:
dat ik afgelopen zaterdag een beetje raar deed kwam ook vast van die fristi :o |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 19:25. |