![]() |
jouw droom
Je ligt tegen me aan,
slapend, snurkend schattig ik luister stiekem naar je hart hoe snel die gaat, en of die gaat ik vraag me af waar jij nu bent en ik ben in jouw droom of we samen liggend dromen onder dezelfde boom ik vind de laatste zin niet mooi. heeft iemand misschien suggesties?? |
waarom niet van de laatste regel "in hetzelfde bed" maken? :confused: Kweet niet veel meer nu, wel een aardig gedichtje verder op zich. Kdenk er nog wel's over na en zal dan een (indien mogelijk :p) betere reactie posten :)
|
ik vind dat "hoe snel DIE gaat, en of DIE gaat" niet zo mooi, vind het mooier als je in plaats van "die" "het" schrijft. Verder vind ik 'm wel leuk! (y)
|
je hebt gelijk, ik denk dat de laatste zin wat te gedwongen gerijmd overkomt... het hoeft natuurlijk niet persé te rijmen, maar het is wel mooi. misschien is dit een ideetje:
en ik ben in jouw gedachten of we samen liggend dromen tijdens zelf gedeelde nachten of en ik ben in jouw gedachten of we samen liggend dromen wat we toen al lang verwachtten ik hoop dat je er wat aan hebt :)! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 04:25. |