![]() |
elasticiteiten
ik heb binnenkort een schoolexamen over elasticiteiten, welke vragen kan ik verwachten? :)
|
ja :rolleyes:
-bereken de prijselasticiteit van product x? -waarom is de pe van product x hoger dan dat van y? dus wat zegt dat over product y? :p kijk s in je werkboek ofzo |
verandering langs de lijn?
Qv meer of minder kijk in je werkboek |
Vragen over de stof die in je leerboeken staan en wellicht ook in je aantekeningen.
Het is dan ook aan te raden die stof te leren. Kijk ook eens naar de vragen die je over dit onderwerp hebt gemaakt. |
fijn, bedankt voor jullie reacties maar ik had het vrijdag al en ik heb vandaag cijfer terug gekregen -> 6,4 vergeleken met de rest heel goed
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
ehh? jullie zijn echt dom, de cijfers van de rest van de klas zeggen wel wat over de moeilijkheid fubarkinderen
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Hmm zoveel übereconomen zitten er trouwens niet op mavo ;) Met elasticiteit is het belangrijk dat de uitleg goed is. Als die goed is dan is het gemiddelde van de klas al snel een 7..
|
als er bij mijn leeftijd stond dat ik 189 was zou je het toch ook niet geloven newbie.
|
Wat een gezeik... en ookal slaag ik met een 10 voor economie12 op het vwo ik ga mezelf geen ubereconoom noemen, al is het maar omdat dat duits is:P
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 15:24. |