![]() |
Pas op: heet! (7 gedichten over salsa en meer)
Passie
Mijn ogen lonken Verleiden En hij reageert Wordt verblind Aantrekkingskracht zo groot In de passionele dans Opzwepend ritme Verlangens maken kans Zijn ogen bevelen Dwingend is zijn macht En ik volg Niet bestand tegen de kracht Flirtende woorden En intense beweging Genietend van de overgave Opwinding leidt Ogen vinden elkaar Strijden hun strijd En strelen zacht In de eindeloze tijd *** Salsa Beelden vervagen En muziek leidt Twee lichamen Versmelten tot één Hete bewegingen Erotisch sensueel Verwarmen zelfs Een hart van steen In ogen verdrinkend Denkend aan niets Voelend, levend Badend in ‘t zweet Intense warmte Vol sensueel genot Spelend, verlangend Overweldigend heet Spanning stijgt Lichamen vragen Tomeloze lust Woordeloze kreten Ritmische passie Pure begeerte Diep vanbinnen Immer geweten *** Samen alleen Intimiteit verlangend Vervuld van erotiek Samen niet alleen zijn Het leven is muziek Intens genot verwachtend Is er maar één weg te gaan De hitte is niet meer te temmen Samen alleen in dit bestaan Intuïtie volgend Meegaan met de diepe zee En wat morgen komen zal Telt gewoon niet mee Intense warmte voelend Een onbedwingbare lust Alleen maar opgaan in elkaar En van elkaar bewust *** Leid me Vol verlangen brandend Het vuur laait hoger op Verleidelijk en heet Vrouwelijk, op en top Intense emoties Vanbinnen zeer verward Een nieuwe stap beangstigt Voelt als een goede start Wetend dat het juist is Toch lichtelijk nerveus Aan veranderingen onderhevig Er is geen andere keus Ik vraag je me te leiden Langs deze mooie nieuwe weg De weg die jij reeds voorging En die nu zo aan me trekt *** Begeerte Begeerd word ik Ogen vinden mij Strelen Teder zacht Ik begeer Mijn ogen verleiden Passie Leidt met kracht Onze lichamen versmelten Op de melodie van het gevoel Enkel het moment telt Ritmisch stijgt het verlangen Terwijl de wereld vergaat Met passioneel geweld Ik begeer Lust voert mij mee Terug in jouw armen Dansend door tijd Begeerd word ik Voel ik mij vrouw Oneindig sexy Heerlijk bevrijd *** Avond en nacht Avond vol gevoel Nacht van verlangen Denken kan niet meer Genot leidt Voelden wij elkaar Puur en instinctief Passioneel en heftig Teder en lief Avond van verlangen Nacht vol gevoel Ik wil niet meer denken Genot heeft bevrijd *** Vannacht Kleine geluidjes Woordeloze kreten Door lust gedreven Prachtige lichamen Lonkende ogen Puur beleven Geilheid heerste Lichamen vroegen Enkel het moment Versmolten we samen In de ban van genot Elkaar verkend *** ;) |
Heet indeed ;)
Weet je wat ik het mooiste vind? Laatste strofe van het eerste gedicht, helemaal geweldig! :) Liefs en kus |
Ja, die vind ik ook goed.
Thnx voor je reactie. :) Kewle pic heb je trouwens! :D Liefs en kus, Caroline |
Hallo Caatje!http://www.smilies.nl/wave.gif, dat is lang geleden. Welcome back:)!
Over je gedichten. Het spreekt mij niet echt aan, het raakt mij niet. Maar, ik vind dat je er wel een paar tussen hebt zitten die qua metrum/ritme, mooi zijn. Ook vind ik dat je nog steeds een mooi woordgebruik hebt. Wat mij opviel is dat je gedichten veel op elkaar lijken(kijkend naar de woorden en betekenis), dat vind ik wel jammer. Toch leuk weer 's wat van je te lezen. :) Groetje, Mariamne (iamre18 voorheen;)) |
Heeeey Mariamne, leuk een reactie van je te krijgen! Thnx!
Dat ze op elkaar lijken kan heel goed kloppen. Dat komt omdat ze redelijk over hetzelfde gaan, een zelfde gevoel. ;) En m.b.t. dat onderwerp gaat het niet zo om de woorden, maar vooral om het gevoel. ;) :) Bedankt voor je reactie. Liefs, Caroline |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:02. |