Scholieren.com forum

Scholieren.com forum (https://forum.scholieren.com/index.php)
-   Software & Hardware (https://forum.scholieren.com/forumdisplay.php?f=20)
-   -   Sms (https://forum.scholieren.com/showthread.php?t=60331)

gigigirl 18-04-2002 17:04

Sms

hai hai!!
Sorry, maar k heb ff een vraagje
Nou, k kreeg een smsje van iemand die (volgens mij) een Nokia heeft. Nou, kreeg ik twee smsjes met van die vage tekentjes
stond in het smsje: _@@@@gb###@@@@@ en nog meer van die tekentjes , hele smje vol zeg maar
nou, :confused: Wat betekend dat??
Ik kan het smsje ook niet doorsturen naar iemand,
(ik heb een ERICSSON T10s) want dan staat er ZENDEN MISLUKT
weet iemand hoe ik hier 8er moet komen , want ik wil het zooooo graag weten :( thnxxxxx alvast
:)

alwaysgood 18-04-2002 18:17

misschien een of ander leuk geintje van iemand die grappig probeert te zijn

gigigirl 18-04-2002 20:16

dat is het echt niet weet ik 100 % zeker maar weet iemand nog iets??? please ?????? het is heel belangrijk!!! dankjewel

Kezmanian Devil 19-04-2002 10:59

Het kan een soort van tekeningetje zijn, een smsje opgebouwd uit allemaal * en # enz, maar dat die tekens niet op de goeie plaats staan doordat je verschillende telefoons hebt. Vaak zijn dit OF dingen die met sex te maken hebben OF dat iemand je heel leuk vindt en een lief smsje stuurde.

Maar dan zou ie hem gewoon door moeten sturen lijkt me...

Misschien een smsvirus?????

Forza_Vak X 19-04-2002 11:13

misschien is het een beltoon die hij wou doorsturen naar jou, en dat die ericsson dat niet ondersteunt of niet begrijpt dat je daarom allemaal rare tekens in beeld krijgt..

Kezmanian Devil 19-04-2002 12:27

Maar ehh...waarom vraag je het niet aan degene van wie je dat smsje kreeg? Hij/zij weet vast nog wel wat hij/zij gestuurd heeft.

Dark_neptunes 19-04-2002 14:00

Citaat:

gigigirl schreef:
hai hai!!
Sorry, maar k heb ff een vraagje
Nou, k kreeg een smsje van iemand die (volgens mij) een Nokia heeft. Nou, kreeg ik twee smsjes met van die vage tekentjes
stond in het smsje: _@@@@gb###@@@@@ en nog meer van die tekentjes , hele smje vol zeg maar
nou, :confused: Wat betekend dat??
Ik kan het smsje ook niet doorsturen naar iemand,
(ik heb een ERICSSON T10s) want dan staat er ZENDEN MISLUKT
weet iemand hoe ik hier 8er moet komen , want ik wil het zooooo graag weten :( thnxxxxx alvast
:)

Zou het geen icoon zijn van een nokia weet je wel zoon plaatje ? ? ? :confused:

gigigirl 19-04-2002 16:22

ohhh, bedankt voor jullie antwoorden! Nou, het zou denk ik misschien wel een lief smsje kunnen zijn ;) hoop ik!!
Maar hoe kom ik er8er wat het is?? Kan ik dat op internet opzoeken?? En ik kan hem niet doorsturen, want dan staat er
ZENDEN MISLUKT
alvast bedankt

Lucky Luciano 19-04-2002 16:38

Citaat:

gigigirl schreef:
ohhh, bedankt voor jullie antwoorden! Nou, het zou denk ik misschien wel een lief smsje kunnen zijn ;) hoop ik!!
Maar hoe kom ik er8er wat het is??

wat d8 je van vragen, aan diegene.

gigigirl 19-04-2002 21:48

weet niemand hoe ik hier achter moet komen zonder het aan diegene te vragen?? :(

bulbanos 20-04-2002 20:49

het is gewoon een logo, die tekens worden door de nokiatoestellen verstaan en omgezet naar een afbeelding. Andere toestellen kennen die geheimtaal niet en tonen dus veel @יי-

ssjpan 21-04-2002 19:45

het is gewoon een smsje met afbeelding die kun je alleen na het zelfde type mobiel sturen en als je na een ander type stuurt krijg je duz van die vage tekens

Wasp 21-04-2002 21:04

Ik heb ook een Ericsson T10s, en ik heb ooit eens een smsje ontvangen van een Nokia, waar in het begin blokjes stonden, en soms wat chinese tekens.
Vet vaag.
Maar op het eind wel 1 zinnetje 'goed' zeg maar.

gigigirl 22-04-2002 14:33

ja!! zo een had ik ook een hele tijd geleden gekregen!
ook nog , en dan was de laatste zin ook alleen goed!!
Maar nou heb ik dan echt allemaal vage tekentjes , niet alleen van die blokjes zeg maar!
nouja bedankt, maarre wat heb jij daar toen mee gedaan?

Wasp 22-04-2002 15:24

Ik heb die persoon opgebeld, en gevraagd wat er nou in dat smsje stond. :D
Verder heb ik dat probleem nooit meer gehad.

gigigirl 27-04-2002 21:32

en, was het uiteindelijk nou een beeldbericht ofzo? of gewoon tekst?

Wasp 28-04-2002 00:16

Het was een smsje wat langer dan 160 tekens was (wat het maximum is op die Ericsson)
Dus die Nokia verstuurd dat berichtje in 1 delen, wat mijn telefoon op 1 of andere manier niet aankan. :(

Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 06:38.