![]() |
(voetbal) Gezamelijk team onder de Top3
Stel je voor:
De 30 beste spelers van de KPN eredivisie onder de TOP3 worden samengevoegd in 1 team. Ook de beste coach en technische staf onder top 3 worden erbij gevoegd. Zou dit team dan beter zijn als de teams die nu in de top3 zitten? En zou dit team dan binnen 5 jaar kampioen worden? Wat denk jij? Geef ook maar een paar voorbeelden van spelers die daar absoluut bij zouden horen. Mijn mening: Ik denk niet dat ze binnen 5 jaar kampioen zouden worden. Ze hebben niet de topspelers die ze bij de clubs in de top3 wel hebben (denk aan kezman, van der Vaart enneh... Ono ofsow... :confused: ) maar ze hebben daaraantegen wel een goeie bank... Ik zou spelers als Babos, Landzaat en bosschaart er in ieder geval bij doen.... |
Gentenaar
Cornelisse Wielaert Schut Bosschaart Feher Landzaat Zonneveld v. Galen Sibon Amoah Daar kan je kampioen mee worden hoor! |
Citaat:
Ben ik het niet mee eens; overal kom je tekort; de enige spelers die overeind blijven zijn Babos, Landzaat, Bosschaart en misschien Schut en V. Galen...misschien is Klompe een betere optie |
Citaat:
|
Jevric
Cornelisse Jansen Konterman Frankel Rankovic Schaars Claessens Hofs Amoah Martel lijkt mij genoeg :o |
wordt je geen kampioen mee.... zijn allemaal individuen... geen team.... niet op elkaar ingespeeld
|
Citaat:
Team die ik zou samenstellen: ----------------------Timmer------------------- --------Fehér---Klompe----Govedarica---De Cler--- ---Kromkamp---Landzaat---Oliseh---Van Galen--- ---------------Elkhatabbi----Hoogendorp-------- Heb het AZ-gehalte nog weten te beperken... :o :D |
ff denken hoor
------------------------ Gentenaar ------------------------------ Sonkaya ------- Penders -------- Klompe -------- Bosschaart - ------------ Petö ------ Landzaat -------- Zonneveld ---------- ------------------------ Knopper --------------------------------- ------------- Hoogendorp ---------- Elkhatabbi ------------------- met dit team zou je denk ik wel bij de eerste 4 eindigen :) |
----------------Gentenaar-----------------------
Feher----Schenning-Klompe-Bosschaart--- v.Galen-Landzaat-Fujita-Kromkamp-------- ---------Hoogendorp-Cristiano--------------- Kampioen word je er niet mee; toch zijn dit denk ik de beste subtoppers |
Citaat:
|
Henk Vos er in doet wonderen :cool:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
verder weet ik niet veel van voebal maar ik vond het wel een leuk topic. :| |
Citaat:
|
Citaat:
|
Henk vos is kut. :evil:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
niet.
|
-------------------------------Gentenaar---------------------------------------
----------------Féher-Hansson-Penders-Bosschaart---------------------- --------------------Landzaat-Vayrynen-Van Galen------------------------- ----------------------------------Knopper--------------------------------------- ---------------------------Sibon-Hoogendorp--------------------------------- Wissels: Klompe, Konterman, Zonneveld, Amoah, Wielaert en Elmander Trainers: Foppe de Haan & Martin Jol |
Citaat:
Mijn opstelling: Doel: Gentenaar Verdediging: Cornelisse, Wielaert, Penders, Bosschaart Middenveld: Landzaat, Knopper, Van Galen Daartussen: Sergio Aanval: Hoogendorp, Cristiano Trainer: Bert van Marwijk :cool: |
Citaat:
Citaat:
Edit Kut, ik zie het al, je rekent Feyenoord natuurlijk niet tot de top 3 van Nederland. Helemaal gelijk, de top 3 bestaat namelijk momenteel uit Psv, Ajax en AZ ;) Verder: wat doet Knopper in al die opstellingen? Strikt genomen is hij namelijk nog steeds Ajax' eigendom, of wordt Ajax niet tot die top 3 gerekend? :D Zelf heb ik nog een naam die ik nog niet langs heb zien komen op het eerste gezicht: Samaras. Maakte tot nu toe een heel goede indruk op mij. |
Citaat:
Zelf zou ik eerder kiezen voor Hersi. |
BABOS
Klompe Penders Bosschaart Feher Peto Landzaat Fujita Sergio Cristiano Hoogendorp |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:46. |