![]() |
help!wie snapt het einde van 'the ring'!!
zie titel. we snappen t niet.... (en nee, we zijn niet blond)
wie legt het ons uit?? |
Spoiler
Edit: spoliertag toegevoegt. |
Kijk ook alle japanse versies (Ringu, Ringu 2, Ringu 0: Birthday, Rasen: The Spiral (in deze volgorde)...dan wordt alles een stuk duidelijker...
De amerikaanse remake is veel minder spannend en ook niet zo sterk qua verhaal naar mijn mening... De Japanse versie ligt bij de FreeRecordShop voor 4 pleuro ofzo: zeker de moeite waard... |
nee vind ik niet, al heb ik eerst die japanse versie gekeken,
daarna de amerikaanse, en die was toch duidelijk een stuk beter |
Citaat:
De amerikaanse remake is namelijk een samenvoeging van stukken van een paar japanse films... De amerikaanse film is enkel spannend, terwijl de japanse er stukken in heeft zitten waar je echt van schrikt... Ook vond ik het verhaal over de paarden nergens op slaan: in de japanse versie gaat het over paranormale giften die moeder en kind hadden... *mogelijke spoiler*
Spoiler
Edit: spoiler toegevoegt. |
Het is wel handig om de spoilertag te gebruiken. :)
|
Alle info die men wenst: http://ringworld.somrux.com/faq2.htm
|
Maar wie had het filmpje op de videoband dan gemaakt? Wie had bijvoorbeeld Samara's dood en de dood van haar moeder gefilmd?
Ripper |
Spoiler
|
Citaat:
Volgens mij was het ook zo.... De rest van de 'antwoorden' is wel zwaaar anders he... Maar volgens mij zit het ook zo |
SPOILER
Spoiler
Edit: tag toegevoegt |
ik niet
|
volgens mij is t zo...
Spoiler
naja was beetje vaag jah Edit: Spoiler toegevoegt. |
Spoiler
Spoiler
Edit: spoiler tag toegevoegt. |
We hebben de spoilertag niet voor niets. Gebruik hem dan ook alsjeblieft.
Werkt gewoon net als alle andere tags. [spoiler] [/spoiler ] (zonder de laatste spatie natuurlijk.) |
Citaat:
Die luizige Hollywood producties van tegenwoordig halen dat niveau zelden. |
Citaat:
Spoiler
bij mij werkt het alleen niet :( |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
De aanwezigheid van Sadako's vloek brengt zowel mensen als dieren op hol. Citaat:
|
Bij de japanse komt Sadoko ook veel dichter bij de slachtoffers (veel dreigender), in de amerikaanse trekken de slachtoffers meteen een rare kop en vallen dood neer... :rolleyes:
|
Die japanse versie spreken ze daaro ook Japans enzo in? Lijkt me fucking saai om naar te kijken. :p
|
Ooit van ondertiteling gehoord? :rolleyes:
Of kijk je Engelse films ook terwijl je intensief naar het geluid luistert en de ontertiteling (die een groot deel van het scherm overlapt) keihard negeert? |
Citaat:
Ripper |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Spoiler
Ik weet niet zeker of dat spoiler-gedoe wel nodig is, want mensen die nog niet willen weten hoe 'The Ring' afloopt zullen toch zeker soieso deze thread niet gaan lezen.... |
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:11. |