![]() |
mag je blowen in de trein?
is dat legaal?
vraag ik me af, waar mag het eigelijk wel allemaal dan? |
nee
maar goed, zolang je et in een lege rokerscoupe doet dan word et vaak wel gedoogd |
Tuurlijk mag dat niet: openbare gelegenheid.
Het mag niet in openbare gelegenheden (tenzij cofeeshop ofzo en bepaalde cafes waar t gedoogd wordt), het mag niet in bijzijn van minderjarigen, eigenlijk gewoon thuis dus, als er daar niemand last van heeft :D. |
mag het eigenlijk gewoon op straat?
|
of zit ik nu in de war met belgië?
ik dacht dat het in het openbaar gewoon niet mocht? |
het mag niet in de trein
met ingang van een keer mag je niet eens meer roken zelfs biertjes drinken in de trein is verboden |
Citaat:
|
voor de junks op het station
zodat ze niet zo ver hoeven te lopen ;) |
of voor mensen die het station uitgaan ;)
maar goed, opzich is het om woensdagmiddag 6 uur (spits) niet aardig nee en ik denk wel dat je wat boze blikken krijgt, maar bijv toen we van beachbop kwamen ging iedereen in de rokerscoupé blowen en die conductrice ging juist vet gezellig doen zo van: heeeeee jongens lekker aant blowen?? leuk feestje gehad? enz. enz. dus inderdaad, in sommige gevallen wordt het gedoogd |
Er zijn nu al treinen waar je helemaal niet meer in mag roken...
|
ik heb wel 'n paar keer in de trein geblowd, maar volgens mij mag het officieel niet nee. natuurlijk gaat niet elke conducteur moeilijk doen. meestal zien ze het wel, maar zeggen ze niks. of je moet net 'n conducteur hebben die er geen schijt aan heeft.
|
Het mag niet geblowd worden in de trein!!
Die geurtjes van wiet enz. ruiken echt onaangenaamd. Als je wilt blowen heb je een coffeeshop voor. |
go liefblondje !!!
|
Citaat:
(ze verkopen het zelfs in de trein.) |
Citaat:
|
daar ben ik er wel mee eens!!! ZE STINKEN BEHOORLIJK!!
|
Citaat:
|
Citaat:
daar erger ik me kapot aan.. van die mensen in de trein die 'n bijenkolonie naar zich toe proberen te lokken. dan ruik ik liever de walm van 'n goed wietje... (ook niet altijd, want je krijgt zo snel de neiging om ook te smoken terwijl je niet altijd hebt. ;)) |
Citaat:
|
asociaal
|
Citaat:
|
Citaat:
van utrecht richting 't harde op ongeveer elk perron een stapeltje bierblikjes :) |
ze zijn gwoon gemeen..straks mag je NRGENS meer roken, laat staanm blowen
|
we zouden ze gewoon allemaal moeten slaan ;)
|
ja...slaan..en schoppen en gillen en spugen
hehe :evil: |
van gebouwen afgooien en met uzi's neermaaien doet het ook wel goed denk ik :p
|
oeh ja
en uiitlachen |
Citaat:
|
*kucht*
Maar idd, binnenkort krijgen we San Francisco-toestanden: absoluut rookverbod in het openbaar. Af en toe zul je een asbak met een cirkel errond tegen komen en buiten die cirkel mag er dus niet gerookt worden... Betrapt worden met een sigaret heeft torenhoge boetes tot gevolg. (Pa is er geweest :D) |
Had ik niets van gemerkt, wel voor elk gebouw in het Financial District een groepje rokers :>
|
Daar word ik dus ook schijtziek van dat je negerns meer straks kan roken en blowen.
Als je gaat blowen in een volle rookersklas dan doet niemand er echt moeilijk over eigenlijk. nooit mee gemaakt iedergeval. en die treinen waar je niet in mag roken is pure onzin dan gewoon alsnog roken. :s |
Ok. Blowen in de trein mag onder 1 voorwaarde, Dat je hardop gevraagd hebt of iemand er bezwaar tegen heeft als jij een blowtje opsteekt.
Bier word niet meer in de trein verkocht, net zoals alle andere dingen (behalve treinkaartjes) aangezien ze die karretjes uit de rolatie hebben gehaald :) |
Citaat:
|
idd als je het eerst vraagt en niemand vind het erg dan is er niet zo'n probleem vind ik.
|
Citaat:
|
Nee je krijgt een boete, zei de conducteur :bloos:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Als je gewoon ergens achterin de trein gaat zitten, daar controleren die gasten je toch niet... Heb ik ook al zo vaak gedaan en nog nooit genaaid.
Dus je kan blowen en (als je dus het geluk heb dat ze je echt niet controleren) hoef je geen kaartjes te kopen :cool: Maar stel dat ze je wel controleren en je heb een kaartje, doe dan gewoon alsof je een Engelse toerist ben (werkt alleen als je dus echt goed Engels kan en het accentje erbij). Ook goed als je 16 bent en je wilt bij een coffeeshop wiet halen... doen alsof je toerist ben, dan krijg je wel mee ;) |
Citaat:
Op straat mag je NIET blowen, net als alcohol drinken ook NIET MAG OP STRAAT! Openbaar drugsgebruik he, dus het MAG NIET! |
dus kinders, knoop het goed in je oren!
|
Citaat:
|
Citaat:
Vooral met het "Vuurwerk feest". Politie loopt langs blowende mensen alsof die gasten een Marlboro aan het roken zijn. Maar ook gewoon als mensen op het strand liggen... Politie komt gezellig langsrijden in hun Jeep over het zand... zeggen er niks van als je voor hun neus met een joint voorbij komt lopen. |
Citaat:
ik heb zelf al 2 keer gehad dat de politie m'n wiet afpakten maar geen pv opmaakten. zo kunnen ze die wiet houden voor eigen gebruik. ik las paar dagen geleden in de krant dat er dit jaar al 27 agenten in België positief waren van cannabisgebruik. |
hmm zoiets heet gedogen
|
Citaat:
Andere landen dus andere regels |
je meent het :rolleyes:
dat weet ik ook wel hoor ;) |
tuurlijk mag dat, vinden ze geweldig..het is tenslotte toch EIGENLIJK een coffeeshop.
|
Citaat:
DUS! Gedogen is echt iets anders dan legaal hoor! Weet je hoeveel papierwerk het is om een pv op te maken voor iemand die geblowd heeft op straat :s |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 18:47. |