![]() |
ben JIJ een nachtbraker ?
nou ? :)
|
de ene keer wel de andere keer nie
:confused: |
juh
|
neuh, ben meestal vroeg op de avond wel moe, en word dan ook vroeg weer wakker.
|
Absoluut niet..
|
Vroeger zeker weten wel, nu is het iets moeilijker
|
Ik kan vaak wel de hele nacht wakker blijven, hoewel ik al wel vaak vroeg moe ben.
|
soms wel soms niet :)
|
Ik heb slaap echt nodig. Nee, dus.
|
Ja
|
JEp een echt nachtdier :) Gelukkig heb ik daarvoor een partner in crime, of nou ja, hád :P Hij moet weer naar school :P
|
Citaat:
|
Uhu. Ik heb de discipline gewoon niet om vroeg naar bed te gaan. :bloos:
|
Hangt er vanaf wat je nachtbraker vindt :) Ik lig er meestal rond 0:00 in, soms 1:00. Vind dat zelf niet zo heel laat, maar sommige van mijn vrienden liggen er al om 22:00 in, dus dan is t wel weer laat...
|
Als het kan lig ik pas om een uur of 3 in m'n bed. Maar ja, ik moet ook af en toe vroeg naar school en dan lig ik er tussen 12 en 1 in.
Het is 's nachts gewoon veel leuker. |
Alleen tijdens vakanties
|
Citaat:
|
ja, ik kan heel moeilijk slapen.
tell sell kijken :( |
'snachts heb ik de beste gesprekken, echt waar. Dan wordt het diepzinnig of gewoon echt een goed gesprek. :) op de een of andere manier wil dat overdag niet zo :P
|
(y) (y) (y)
|
Citaat:
|
gelukkig werk ik tegenwoordig van 17:00 tot 02:00
komt stukken beter over een met mn dag nacht ritme dan mn vorige baan ik slaap nu ongeveer van 06:00 tot 14:00 |
Citaat:
|
Citaat:
|
Jazeker...
|
tot een uur of 1/2 opblijven lukt me prima, maar tot 5 uur met uitgaan dan ben ik echt helemaal kapot.
|
Als ik overdag actief ed moet zijn niet, dat red ik niet. :/
|
Citaat:
|
Ja best wel, zeker in het weekend ben ik vaak laat nog op. Ik maak het niet extreem maar ik ben zeker meer een avondmens dan een ochtendmens.
|
's Nachts hoor je te slapen :D!
|
nee, om 10 uur vallen mijn ogen al zowat dicht.
|
Jup
|
Totaal niet, ik lig door de weeks voor 10 uur in bed;)
Maar kan wel redelijk lang doorgaan als het moet, en ben ook altijd best vroeg wakker:D |
Ik ga op schooldagen om een uur of 01.30 slapen, ik ben dus een redelijke nachtbraker.
|
ja, eigenlijk wel, altijd al geweest, vroeger het gezeur al van: mam, ik kan niet slapen :P
|
ik heb weinig slaap nodig..... meestal voldoen een paar uurtjes....
|
Nee dan ben ik de volgende dag echt kapot.. Ik kwam altijd doodziek aan, de dag na slaapfeestjes bij vriendinnetjes.. of schoolkampen :)
|
Normaal gesproken wel ja. In de vakanties kan het makkelijk een uurtje of 5:00 - 6:00 worden, uitgaan of niet...
Nu ik weer naar school ga, lig ik er zo rond 1:00-2:00 in. Eigenlijk te laat, aangezien ik de volgende morgen dan nooit om 7:00 m'n bed uit kom... |
nooit
|
nachtbraker , noit van dat woord gehoord , nu laten w ehet letterlijk nemen : neen ik moet niet zo vaak braken snachts , eigenlijk bijna nooit :s
ik wete eht ik had het ook uit de anwtioordne kunnen afleiden wat het is , maar te veel moeite :bloos: |
alleen donderdagavond :)
|
Heel af en toe. Vorig jaar heel af en toe niet. :|
|
Ik slaap meestal pas laat . Door de week rond 3 uur . Maar 'nachtbraken' is het niet , want ik lig wel gewoon vanag 23.00 in bed meestal .
|
jep
todat ik klaar ben in de stad / naar me bed geschupt wordt of als ik me te erg verveel |
ik slaap vaak overdag maar dat komt omdat ik pfeifer heb gehad en nog niet de tijd heb gehad om te herstellen in een goed ritme
|
behoorlijk, ja!
|
redelijk
|
zeker, ik hoef namelijk nooit vroeg op :)
meestal is het door de week 2/3 uur als ik slaap, en in het weekend meestal 5 of 6 uur |
Hm tis nu 3:38. Officieel nachtbraker :cool:
|
4:36
*braaK* |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 12:57. |