![]() |
raar vraagje..
ik heb sinds kort ontdekt dat slasvinnetje zijn ( sm ) me heel erg spannend lijkt..
zijn er meer meisjes waarvoor dat geld en zijn er misschien bij die ervaring hebben .?? groetjes sanne |
dit mag niet hier denk ik :P
|
hmmm is toch een gewone vraag ??
alleen jammer dat ze 't van meisjes wil weten .. * zucht * |
Het lijkt me meer een oproep, en dat mag niet. Dacht ik...
|
Waar gaat dit in hemelsnaam over?
|
Nou dan heb ik hier wel gekkere vragen gezien .. :D
maarja 't is weer eens zo'n vraag die niet voor ons is he .. ben trouwens zo-ie-so niet zo'n kinky type .. maar iedereen z'n smaak he |
slap happy
|
Citaat:
ontopic: ik heb geen ervaring maar het lijkt me wel leuk om een keer te proberen :o |
Nou, ik wil haar wel het hele huis doorschoppen hoor!
PM me maar ;) :evil: |
hmm ik vind het alleen spannend als ik de baas mag spelen. (een enkele keer slavin):o
|
nah ja, slavinnetje zijn...? ik vind het leuk om onderdanig te zijn, om hard genomen te worden, vastgebonden te worden, een klap op mijn kont te krijgen en om over me heen te laten spuiten (hmm, tmi?), alhoewel ik het ook heel leuk vind om juist dominant te zijn. hangt allemaal een beetje van de stemming af.
|
Ik hou wel van ruigere sex,maar heb geen behoefte aan Sm... Mn nageltjes in zn rug zetten en zachtjes in een tepel bijten is wel het meest kinky wat ik heb gedaan geloof ik :D
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Geeft niet, mijn sig is altijd in voor verbeteringen.. :p |
hmm ben niet zo super kinky..
alleen dobbelstenen en vastboeien en blinddoeken en dan overal gana likken enzo lijken me wel leuk.. * wilt proberen* maar onderdanig gaan doen ofzow nee.. niet echt wat voor mij :) |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 21:12. |