![]() |
Soulcalibur 2
Wie gaat Soulcalibur 2 kopen als hij uitkomt?
En voor welke console? |
Ik ga hem downloaden voor mijn xbox
|
ik ga hem miss kopen voor ps2
|
ik voor mun laptop :D
|
Ik koop hem voor me PS2. Lever ik meteen me Tekken4 in, boutspel :D .
|
dat spel ga ik ZEKER kopen voor PS2
kheb de demo gekocht en zelfs daar ben ik al verslaafd aan brute moves, geweldige characters/graphics en et gaat lekker vlot |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik ga hem meteen kopen of nog ff pre-orderen zodat ik een gratis strategy guide krijg bij frs. Voor de xbox (helaas geen link *snif*)(maar wel spawn :evil: (y)).
|
Voor de GC, 100 %.
Lekker met Link spelen. En met Talim natuurlijk. Alleen geen Zelda.... Majah :D |
Gc!
|
Ik ga hem zelf halen op de gamecube...
|
Hmm, de PU is wel enthousiast erover.... Beste vechtspel ooit...
Zeker Mortal kombat 2 en Dead or Alive 3 vergeten... |
Citaat:
Ik heb een xbox, maar ik denk dat ik hem niet ga kopen. Ik heb ook al DOA3 en Mortal Kombat (boutspel btw), maar vooral aan DOA3 heb ik wel genoeg. Daarbij heb ik het ook niet zo op wapens... |
Waarschijnlijk ga ik hem voor de GC kopen (helaas hadden we toen besloten een GC te kopen, maar ja niks aan te doen). Ik heb nog geen reviews gelezen. Mortal Kombat 5 voor de GC heeft een klotebesturing, en het is allemaal wat minder dan in de vorige MK's.
|
Ik ben in ieder geval blij dat ze eindelijk een vechtspel uitbrengen voor de Gamecube. Eerst was dat echt het privilege van de Playstation-bezitters.
|
MK5 heerscht, geen geklaag daarover
maar SC2 wordt voor mij een verdomd goed kanshebben om beat em up nummer 1 te worden met MK2 als tegenstander |
Ga hem halen voor GC.
|
ja op de GC erbij halen.... Link is gewoon cool dus:)
en Mortal Kombat zuigt... denk ook dat de gamecubecontroller een beetje vervelend kan zijn mat dat stickje... tenminste zeiden ze in de PU maar ja het zal wel zo goed uitgewerkt zijn dat dat weer heel erg meevalt... wil eigenlijk stiekem toch liever Viwtiful Joe kopen... maar koop SC2 ook nog opzekers een keer;) |
Stickje?
*krijgt opeens trek in een zeker stickje* De gamecube heeft ook een 4puntsdruktoets (hoe heet da?), ik weet niet of ze die zullen benuttigen, maar dat zal toch wel? |
ga em zeker weten halen voor mn X-box
|
Citaat:
Nog ff over MK5. Gamecube controllers zijn klote. Door de kleine d-pad is het dus moeilijk te besturen, en fatalities uitvoeren is dus al helemaal moeilijk. Verder kan je de tegenstander hooghouden, wat ook irri is. Verder is het niet echt gebalanceerd. Raiden heeft met zijn stok echt een groot voordeel. Leg eens even uit waarom het heerscht, Vork? |
Xbox (y).
Spawn :). |
ik krijg hem bij me abbo pu voor de gamecube (12 nummers pu = 32,80 + SC 2 = 25€, dus ongeveer voor de prijs van SC2 heb ik er 12 nummers pu bij :))
|
Ik gaat em kopen voor de XBox, omdat ik geen andere console heb.
Maar ik vind spawn maar niets, Link is cooler :D |
X-box Spawn :D(y)
|
Die extra character zal mij eigenlijk geen reet boeien. Voor de rest zijn alledrie de spellen precies hetzelfde, dus ga ik af op de grafische kant van de game.
En aangezien xbox de mooiste graphics heeft en dat ik de spellen gewoon van internet afhaal is xbox de logische keuze. |
Citaat:
|
Citaat:
|
GC of PS2??????
AAAARGH, WELKE MOET IK KIEZEN!!!! |
Citaat:
allebei? |
Citaat:
Don't have the cash maar ik denk dat ik toch voor de GC versie ga, Link rulez! |
Citaat:
ik weet ook waar je ze cheap kunt kopen, pm me als je info wilt |
morgen in future zone voor ps... had ik maar de gamecube dan had ik zelda er op zitten, en die ownt zwaar :p nu heb ik gare heihachi, met wie ik toch nooit zal spelen... pfff laten we maar over spawn al helemal niet beginnen. :evil:
|
Morgen hopelijk mijn GC versie ophalen bij de Free Record Shop :D Of anders Woensdag bij de Bart Smit (y)
|
Link rules gewoon. Maar ja, had al een Gamecube voor de Zelda-spellen, dus dat komt goed uit.
|
Link lijkt me op zich helemaal niet zo goed, want wat ik van hem heb gelezen is dat hij niet goed uitgebalanceerd is en dat hij minder moves heeft dan andere chars. En zijn meeste stances zijn niet echt nuttig te noemen. Bomb stance, Boomerang stance, Bow stance om er maar 3 te noemen. En hij zit er maar wat tussen in, medium range/power/speed.
Maar hij is wel de eerste die ik ga uitproberen, want ik ben best wel benieuwd of dat nou allemaal waar is. :D |
hij hoeft ook niet goed tezijn, hij ziet er gewoon ubervet uit :cool:
filmpje op nintendo gezien? (moet je wel geregistreerd zijn volgens mij), ziet echt wel vet uit :cool: |
Citaat:
|
Citaat:
|
en Link als extra character op GC, kvind et maar niks eigenlijk, hoort er gewoon nie bij
|
Mensen, even een mededeling.
Als je een jaarabonnement neemt op de Power Ulimited krijg je korting op Soulcalibur 2. Je kunt zelfs kiezen uit een van de drie versies. |
Citaat:
|
Ik ging vanmiddag even lang de Free Record Shop en Bart Smit, kom ik er achter dat ze alleen de PS2 versie binnen hebben gekregen. En ze wisten niet eens zeker of ze de GC versie morgen zouden krijgen. Morgen maar is een keer weer kijken. :)
|
Op zich vind ik de verschillende versies een beetje overbodig. De extra characters zijn toch niet zo boeiend. Spawn en Heihachi zuigen. Link is nog wel cool, maar past niet in het spel. Die Raphael lijkt me wel gaaf trouwens. Uit de review van de PU kreeg ik nou niet echt dat gevoel van die game is de beste beat 'em up ever. Ik ga em wel halen.
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik weet niet hoe lang dat gaat duren, maar ik denk dat jouw schatting best in de buurt komt.
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 08:44. |