![]() |
wat voor sleutels sleur jij altijd met je mee?
mja, vraagje dus. hoeveel sleutels aan je sleutelbos en waar dienen ze voor?
ik ben gisteren verhuist naar mn nieuwe kamer en de huisbaas kwam doodleuk met 5 sleutels aanzetten ( :eek: :eek: :nono: ) zodat mn bos 10 sleutels zou dragen :( :eek: :s sleutels: - voordeur, mamma - kamer, vriend - mijn kamer - kamer: hoofdpoort - kamer: gemeenschappelijke ruimtes - fietssleutel sleutelhangerdingen: - keychain van studiobrussel (heel handig ding) - kralenkettingkje met geel rood groene kralen (ga ik er af laten :( ) sleutels die er niet meer aanhangen, maar ergens aan een haakje hangen: - fitnesszaal en zwembad slotje - sleuteltje - achterdeur, pappa - kamer: keukenkastje - kamer: brievenbus :o :bloos: :o :bloos: :o |
2 deursleutels en 2 fietssleutels.
|
fietssleutel (2x)
huissleutel kluisjessleutel dat is t wel.... valt best mee, dus. |
ik heb altijd 1 sleutelbos mee,
daaraan zitten: 2 huissleutels 1 postbus sleutel 1 kluissleutel 1 mini opener 1 bac lemon sleutelhanger dus er hangen 4 sleutels aan en ik heb nog een fietssleutelbosje met 1 fietssleutel en een extraslot-sleutel |
Haldeursleutel
Voordeursleutel Kluisjeopschoolsleutel Brievenbussleutel Fietssleutel Fietssleutel van mn gestolen fiets Schuursleutel Damesfietssleutel (als ik mijn losse fietssleutel vergeet ga ik op een oud dames-karretje waarvan de sleutel aan mn gewone bos zit) |
3 sleutels van m'n kot
- voordeur (is eigenlijk altijd open) - tussendeur - kamer + 2 sleutelhangers |
Heb 2 sleutel-sets, de ene die ik altijd bij me heb;
- Gezamelijke voordeur, (werkt ook op de andere gezamelijke voordeur en de tussendeur in de kelder) - Mijn voordeur, (werkt ook op m'n berghok/fietsenhok) - Fietsslotsleuteltje. (voor zo'n los slot) Sleutelhangers: - een pokemon, - een stoffen salamander. Andere bos; - Voordeur ouders, - Achterdeur ouders, - Poort ouders, - Schuur ouders. Sleutelhanger: - een grote, zware van Star Wars... geen idee waarom... |
sleutel van de voordeur
sleutel van de poort en achterdeur (hetzelfde) fietssleutel lockersleutel |
fietssleutel
huissleutel schuursleutel kluissleutel (school) |
ik heb mee
huis fiets 2x kluis |
alweer?
achterdeur voordeur fietsslot kettingslot kluisjesleutel van school kluisjesleutel van AH fietsenhoksleutel van AH sleutel van schuur |
huissleutel
fietssleutel citta slot sleutel tankdop sleutel kluissleutel |
Twee verschillende bossen sleutels.
1: Huis en fietssleutels. 2: Huis (2) en autosleutels. Die tweede zijn van mijn ouders, die ander van mij. |
- huissleutel (tevens garagesleutel)
- fietssleutel - kluissleutel simpel :) |
Sleutelbos 1:
- Fietssleutel - Huissleutel - Brievenbus sleutel - Zakmesje - Klavertje 4 Sleutelbos 2: - Autosleutel - Dingetje voor autoalarm - Rabobank-alarmcentrale sleutelhanger Sleutelbos 3: - Sleutel voordeur ouder - Sleutel tuindeur ouders 1 & 2 heb ik bijna altijd bij me, 3 ligt altijd in de auto, aangezien ik toch altijd met de auto naar mijn ouder ga :) |
Ik heb een sleutelbos en daaraan zit:
- achterdeursleutel - voordeursleutel - schuursleutel - sleutel van het huis van mn vader - kluissleutel - fietssleutel - sleutelhanger van Diddl - zo'n klimhaak waarmee mn fietssleutel, mn Diddl-sleutelhanger en een ringetje met mn andere sleutels bij elkaar wordt gehouden - zo'n sleutelhanger waar je je naam en adres op in kan vullen (zit aan mn fietssleutel) |
huissleutel, schuursleutel, kluisleutel.
die zitten gwoon aan mn sleutelbos..meer niet.. |
Achterdeursleutel, voordeursleutel, schuurdeursleutel, kluissleutel, sleutel van oppas, sleutel van vriend. En daarnaast heb ik nog een stuk of 5 sleutelhangers eraan. :|
|
Ik heb 1 sleutel (voordeur, schuur, terrasdeur)
|
huissleutel
garagesleutel school kluissleutel fietssleutel |
garagesleutel
fietssleutel knuffeleendje |
Voordeur
Achterdeur Schuur Poort Kluisje oude school Kettingslot |
- huis (x3)
- garage - fiets - bonuskaart - Helft Me to You sleutelhanger, vriend heeft andere helft |
- Huissleutel
- Kleussleutel - Fietsensleutel... (valt nog mee...) |
-voordeursleutel
-garagesleutel -fietssleutel 1 -fietsleutel 2 -kettingslotsleutel -kluissleutel kluis school -kluissleutel kluis werk -sleutel eigen auto -sleutel auto moeder -sleutel auto vader -poortsleutel van me stage -algemene hangslotsleutel van stage -loodssleutel van me stage -kluissleutel en nog een sleutelhanger van bacardi |
Garagedeur, achterdeur en tuinhuis thuis (3 dus), fietssleutel (1), sleutel van m'n kamer (1) sleutel van m'n kot (buitendeur) (1)
6 dus :) |
huissleutel
schuursleutel fietssleutel sleutel van een slotje ergens.... en een sleutelhanger |
fietssleutel
kluissleutel huissleutel |
fiets
huis bonuskaart :) |
sleutelbos 1: sleutel schuttingdeur, schuurdeur en voordeur.
sleutelbos 2: fietssleutel en sleutel van mn kluisje op school. |
Huissleutel (past op de voor-, achter- en schuurdeur), sleutel voor brommer, sleutel voor schrijfremslot, sleutel voor kettingslot, fietsslotsleutel, sleutel van een kluisje op school, sleutel van een garage in De Lier die de TPG gebruikt om zakken post in te zetten (had ik terug moeten geven toen ik ontslag nam :o)..
En Diddle, een hoofd van een diddle, een AH-bonuskaart, twee elastiekjes, een rond klem-sleutelhanger-ding. Volgens mij mis ik wat.. |
huissleutel, fietssleutel, kluissleutel
sleutelhangers: keykoardaansluiting, fotootjes, eastpaktouwtje en gewoon een aantal sleutelringen. |
fietssleutel, huissleutel, kluisjesleutels
sleutelhangers: alleen wat rare wokkels gemaakt met techniek |
Ik sleur meestal mn huissleutels met me mee en als ik naar mn werk ga mn kluissleutel, maar die heeft een eigen hangertje en hangt niet aan mn sleutelbos, maar is apart met groen labeltje met mn kluisnummer erop (heb eigen kluis op mn werk :) )
Sleutels: * voordeursleutel * achterdeursleutel Aanhangsels: * skeletje wat licht geeft in het donker (zo'n glow-in-the-dark ding :D) |
Fiets en Huis sleutel
|
Sleutels :
- Fietssleutel - Poortsleutel - Achterdeursleutel - Voordeursleutel van appartement waar ik schoonmaak - Huissleutel van het appartement - Huissleutel van mijn oom :confused: Aanhangsels - Spiraalding wat aan een potje zat van de Oil & Vinegar. - Een keykoardstukje van ..... |
huissleutel
lockersleutel fietssleutels (2) |
sleutel van mn kamer
sleutel van t appartement zeg maar sleutel van de flat sleutel van t postvakje sleutel van t fietshok fietssleutel neem ik logischerwijs alleen mee als ik ga fietsen :o |
huissleutels
sluetles van het raam sleutels van mn moeders huis sluetles van mn davers huis |
Huissleutel, fietssleutel, lockersleutel en The Doors sleutelhanger.
|
Huissleutel, fietssleutel, kluissleutel.
|
huissleutel
fietssleutel extra slotsleutel achterdeursleutel garagesleutel poortsleutel kastjevanschoolsleutel |
sleutervoordeur
sleutel 2e-voordeur:s sleutelvoordeur vader fietssleutel |
Huis/schuur (is zelfde sleutel)
fiets kluis |
fietssleutel
huissleutel sleutel van de knippen sleutel waarvan ik niet weet waarvan ie is :o |
1. sleutel van het gewone slot van mijn Groningenfiets
2. huissleutel van ouderlijk huis 3. schuursleutel van ouderlijk huis 4. sleutel van het hangslot van mijn Enschedefiets 5. sleutel van het hangslot van mijn Groningenfiets 6. portieksleutel van de flat waarin mijn kamer 7. sleutel van het appartement waarin mijn kamer 8. sleutel van mijn postvakje op de faculteit 17 sleutelringetjes |
huissleutel en soms fietsensleutel
|
huissleutel, poortsleutel, fietssleutel aan de eerste bos
2 bos: Magazijnsleutels werk (beheer) |
Hmm pakt sleutelbos:
-Sleutel voor washok en fietsenkelder -Sleutel van m'n kamer -Sleutel van m'n gang -keycard om m'n blok binnen te komen -fietssleutel -fietssleutel -sleutel van gangkast -sleutel om de kamer van de studievereniging binnen te komen -sleutel groene kast -sleutel blauwe kast -sleutel rode kast -sleutel van een slot op de koelkast (het slot is wel geforseer, maar goed) -nog een sleutel van een kluisje (vraag me niet welke) dat maakt 13, maar goed binnenkort raak ik de onderste zes kwijt (ze gaan naar m'n opvolger) |
fietssleutel
lockersleutel (van school) achterdeursleutel van t huis |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 10:26. |