![]() |
Dansschoenen
Hallo allemaal,
Ik ben een 18-jarige jongen met maat 44 (jajajajaa :0) en ik ben opzoek naar goede dansschoenen om intensief op te dansen! (Jazzdance / musical) Hebben jullie tips / merken etc. Tell me :-) Ciao Simon |
FerdinandBolstraat in Amsterdam. daar zit een winkel met alleen maar dansschoenen en andere dansproducten waar je heel veel keuze hebt.
*zoekt adres op* *kan precieze adres neit vinden* |
Citaat:
Je hebt in Amsterdam ook Papillion die ook veel schoenen heeft (en anders zijn ze wel te bestellen). Kan niet precies uitleggen waar het zit, ben er niet zo bekend. het zit vlakbij de kalverstraat. |
was al bij pappilion gewoon in Alkmaar geweest \o/
Superschoenen echt, ze zitten heerlijk. alleen beetje duur |
nike air max doen het goed
|
Citaat:
|
bij de Moving op de rozengracht ook in Amsterdam hbbn ze ook dansschoenen...daar heb ik de mijne vandaan...!! maybe heb j dr wat aan..!! in ieder geval suc6 met zoekeuh..
|
Kijk eens of hier wat bij zit, hier moeten wij (wij = leden van onze dansgroep) onze dansschoenen bestellen.
http://www.nevofoon.com/ |
zoek je goeie dansschoenen voor een betaalbare prijs??
Ik zou je Moving aanraden..die zit op de Rozengracht in amsterdam.. Papillon is over het algemeen 10 eurootjes duurder en Nico's is al helemaal terrible...meer voor de stijldansers onder ons denk ik |
Citaat:
|
Katz
dat zit in de Folkingestraat in Groningen |
Ik kwam vandaag op een pagina: Twinkle Toes
Het is een online-shop maar ook kun je naar de winkel zelf, het zit in Kampen. Ik heb persoonlijk niet veel verstand van dansschoenen, maar het ziet er allemaal erg professioneel uit. Wel Stijldans/Ballroomdans. Ook kleding, stoffen, opwerkmaterialen, make-up, en accesoires. |
je kan vaak ook bij een dansschool schoenen bestellen, heb ik ook gedaan en de mijne zijn goddelijk.. alleen een btje ad hoge kant (8cm hak..) maar ik doe ballroom en latin.. geen jazzdance dus.. maja, succes drmee
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 23:35. |