![]() |
audi a3 1.8 turbo
hallo, ik zie dat er geen speciaal forum is voor auto's hier. Dus zet ik het hier maar neer.
Ik ben van plan een audi a3 1.8 turbo te kopen en dan wel een 2dehands. Nou hoorde ik van iemand dat je met een turbo best problemen kan krijgen omdat je vorige eigenaar er mee heeft geragt en voornamelijk na het raggen de moter gelijk heeft uitgezet zodat de turbo rond bleef draaien en warm liep en hierdoor zeer snel sleet. In hoe verre is dit waar? Ps. Rijdt dat een beetje lekker zo'n 1.8 turbo? |
"en dus zit ik eht maar hier neer"
waarom hier? :nono: (yes, eerste keer smilie gebruikt :D) Zet het dan op Weet niet wat dit met Lifestyle te maken heeft.. |
de logica van dan zet ik het maar op lifestyle zie ik ook niet echt, ik stuur het maar door naar populaire wetenschappen maar ik weet ook niet heel erg zeker ofdat auto's daar thuishoren maar dat bekijken de fb's van daar wel..
LS->PW |
Citaat:
Voor veel mensen is een auto een bepaalde livestyle. Met een auto kan je een hoop van jezelf laten zien (patserig of juist niet) Vind het hier toch beter. |
Citaat:
Omdat het dot geval niks met Lifestyle te maken heeft en puur de techniek |
een 1.8t is best een forse motor voor zo'n klein wagentje, het rijdt dus wel lekker maar de mensen die zo'n ding kopen zijn dus idd ook vaak de mensen die hem flink intrappen..
|
als de motor gewoon stationar goed loopt kun je er niet echt een bijl aan vallen, een turbo is best goed te vervangen(turbo's moeten zelfs af en toe vervangen worden aangezien ze gigantisch veel toeren maken en dus sneller slijten).
Wel oppassen dat zo'n auto geen schadeverleden heeft want zoals gezegd mensen die trappen het gas ook weleens te ver op plekken waar dat niet kan. |
Nou aan een A3 1.8 heb je een leuk karretje (y)
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Ik stuur dit liever door naar De Kantine.
PW -> De Kantine |
dat weet ik niet, en ik verwacht ook niet dat veel mensen hier er veel van zullen weten
|
Ik heb werkelijk geen idee, maar het klinkt wel logisch. :cool:
|
Citaat:
Succes! |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 05:09. |