![]() |
welke bladen lees jij allemaal?
ik lees:
-Trouw -NHD -Elsevier En welke lezen jullie (y) |
De Yes, en met vlagen dingen als Libelle, PM, Fancy ed.
|
- Donald Duck
- Donald Duck Extra - Kranten (hanger er vanaf wat er op tafel ligt...) |
owja
-Metro -Spits |
De Yes, en soms de glossy, fancy etc..
|
Elle
Cosmpolitan yes flair libelle |
Donald Duck
De Kijk Elsevier (heel soms) |
Donald Duck
soms Fancy, Yes, etc héél soms Elsevier, HP etc. |
best veel:
donald duck donald duck extra kijk natuur&techniek breakout zozitdat hitkrant pu xbm telegraaf parool woerdensekrant computerweek en als ie op tafel ligt de elsevier ofzo |
Libelle, Donald Duck, Donald Duck Extra en Story. :o
|
Starstyle
Elle Celebrity Heat :cool: (engels) Guitar (ook engels) Mojo (ook ...) |
Ik lees alles wat er in huis is ongeveer dus:
- Fancy - Consumentengids - Krant (meestal de PZC, soms de Volkskrant) - Tuinieren - Railhobby - Avrobode - NCRV-gids - Voetbal International - Libelle |
libelle
margriet donald duck fancy en als er iets leuks in staat, de break out of fancy.. soms de cosmopolitan en soms de krant. oh en de tv gids :p |
ELLEgirl (heb ik een abonnement op)
Cosmopolitan Beau Monde (ook abonnement) Marie Claire, Vogue, Elle wonen, de Amerikaanse Cosmogirl soms En soms koop ik bladen waar je een leuk kadootje bij krijgt :o Oh ja, ik lees ook de tv gids (Veronica) |
PC Zone Benelux
PC Gameplay soms PC Gamer UK soms (top blad maar o zo duur) Maximum PC, als ik 'm kan krijgen (top blad maar import VS, dus duur en weinig verkrijgbaar) Elsevier HP/De Tijd soms NCRV-gids NRC Dagblad vh Noorden |
Vrij nederland
Autoweek Donald Duck Edelmetaal Parool En natuurlijk JanJans en de kinder in de Libelle. |
Eindhovens Dagblad
Vara TV magazine Hitkrant (beetje maar, we krijgen hem nu eenmaal) Soms de Psychologie Libelle (als ik bij mijn oma ben) |
Citaat:
|
Aardschok, Kijk, alle gratis muziekblaadjes die je meekrijgt bij platenboeren, soms 'n stukje Breakout :)
|
De krant
Heel soms elle, starstyle, enz En als ik me echt verveel het blad over computerspellen waar mijn broertje lid van is |
Flair
Humo Libelle soms ook TV-Familie, Story of Dag Allemaal |
abonnement:
* donald duck * break out! :o * yes * fancy... jaja... erg, ik weet t :D verder: metro en spits thuis hebben we trouw en het parool ook libelle vind ik leuk om te lezen. |
Veronica-gids
Sp!ts en in de wachtkamer bij de dokter lees ik de Donald Duck :o |
Ik heb een abo op de Donald Duck (verbaasd me eigenlijk hoeveel 'leeftijdsgenoten' dit nog lezen) en koop meestal de Fancy
|
- Donald Duck
- Telegraaf - VI en af en toe Sportweek en Panorama |
Donald Duck
PZC VI Af en toe Spits en Metro |
Kranten:
Metro, Spits, Dagblad de Limburger Tijdschriften: VI en Sportweek (niet altijd trouwens, koop er gewoon af en toe eentje) |
- yes
- fancy - elle girl - starstyle (soms) - elsevier van m'n vader - algemeen dagblad - The Face (engels) |
*humo
*metro heel soms flair of iets dergelijk |
k lees de leesmap met van alles en nog wat erin, de Yes, Telegraaf, NHD, dat was het wel.
|
-Donald Duck
-PC Zone -PC Gamer -PCM Blad -Computer Totaal -Kijk -Zo zit dat |
Heb je even? :o
Cosmo, Elle, Ellegirl, Starstyle, Celebrity, Yes (met vlagen), Fancy (met vlagen) .. volgens mij mis ik wat dan hebben we een leesmap met onder andere donald duck, en die roddelbladen (weekend party prive :o) |
Mixmag :cool:
|
Van alles en nog wat... een greep uit de laatste aangekochte bladen:
*Cosmopolitan *Viva *Yes *Elle *Ellegirl *Metro *Spits *AD *AD magazine *Vogue |
Oor
Vrij Nederland (toch maar eens een abbo nemen) En verder in de trein uit pure verveling de spits/metro. stomme is dat ik dankzij die dingen amper meer een normale krant lees. :/ |
ZO af en toe, als het toevallig op tafel ligt:
- Telegraaf - NRC - Fancy - Donald Duck - Tina - Weekend - Privé - Story |
Oor, NME en Samsonic
|
Ehm
heb abo op Kijk en ik lees wel wat er thuis komt: Intermediar, ncrv-gids, j/m, donald duck en LC (=krant) ach, gewoon alles watte lezen is :P |
donald duck
tv gids elsevier bij m'n oma lees weinig bladen eigenlijk |
playboy en penthouse
|
VI, Sportweek, AD, PU het meest. Af en toe Kicker, Top Gear, RD, Revu.
|
metro, spits, oor, elsevier, ad valvas, volkskrant +magazine, vrij nederland, parool+ps, hp de tijd, greenpeace maandblad, rails, maar ook elle, starstyle, fancy, cosmo, donald duck, witch, free, tv gids, etc. Eigelijk praktisch alles wat ik te pakken krijg;o ik koop 't niet allemaal hoor, wissel met vrienden of verblijf gewoon een tijdje in de boekenwinkel of bieb <3
|
De Kijk
Natuur & Techniek Veel vakbladen. NRC PZC (Zeeuwse variant op de Telegraaf, bij gebrek aan beter thuis :mad: ) |
one
yes fancy donald duck hitkrant break out ( :bloos: ) girlz ( :bloos: ) schoolkrant elsevier almere vandaag groene weekblad almare fret live xs schookrant :) free dat blaadje van vanleest en voor de rest weet ik het nu eventjes niet.. |
Cosmopolitain
Fancy Margriet Elsevier en de krant, natuurlijk. |
Ik vind de meeste bladen zo vreselijk commercieel dak er niet aan begin. Soms wel eens een artikeltje maar verder eigenlijk niet, en af en toe de Donald Duck.
|
- Trouw/NRC Handelsblad/Volkskrant
- tijdelijk de Staatscourant - Groene Amsterdammer - National Geographic - Donald Duck Extra :) en verschillende bronnen via t Internet |
Bijna alles wat ik in mijn handen krijg :)
|
ikke:
-breakout -fancy -hitkrant -girlz! -cosmo dat was het wel zon btje |
Kranten:
Utrechts Nieuwsblad: abonnement van mijn vader. NRC Handelsblad: Soms, en op vakanties wanneer mogelijk. Volkskrant: Soms, en op vakanties wanneer mogelijk. De overige kranten, zoals De Telegraaf en het AD zijn geen kwaliteitskranten en die lees ik dan ook alleen maar bij gebrek aan beter. Opiniebladen: Elsevier: abonnement van mijn vader. Vrij Nederland: soms op school en bij bibliotheek of in vakantie. HP/De Tijd: weinig, soms op school. Overig: Kijk: op school PC Zone: abonnemment dat ik inmiddels heb afgezegd. Computer Totaal: krijg ik uitgeleend van collega van vaders' werk. |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 09:54. |