![]() |
Xbox wordt €300
Vanaf volgende week Vrijdag wordt de Xbox €299, dat is €180 minder dan de oude prijs. Mocht je al een oude Xbox hebben gekocht: Je kunt 2 games en 1 controller van Microsoft gratis in ontvangst nemen. Hierbij kun je kiezen uit de 8 belangrijkste launchgames (Halo, Ralisport, Project Gotham, etc).
Officieel bevestigd door microsoft. |
helaas ik heb geen x-box dus voor mij is het niet van toepassing. maar vanwaar in eenkeer deze prijsverlaging, zijn ze bang voor de concurrentie met de goedkope gamcube
|
Citaat:
denk het idd.... en dan in de zin van: wij moeten die prijs counteren, anders is het exit box.... een verstandige beslissing... misschien wordt het dan toch nog wat met M$ |
Is idd verlaagd met de komst van de Gamecube.
Kheb mijn Xbox uit Canada dus het zal wel niet gelden. :( (heb toch ook al 16games, waarvan ruim de helft nog niet in NL uit is :p). |
Ik durf te wedden dat hij straks nog meer verlaagd word (Microsoft krijg Sony- Syndroom ;))
|
das wel heel snel
blijkbaar kunnen ze met die prijs nog steeds winst maken, oftewel totnutoe was het afzetterij.... Of zie ik dat verkeerd, en maken ze vooral/alleen winst met de spellen? |
ik heb et ook gelezen
in de volkskrant |
Ik heb er ook wat over gelezen. Ze hebben de prijs omlaag gehaald omdat ze teweinig xboxen verkochten (vind je het gek met de oude prijs :)). Maar ze maken nu wel meer verlies per xbox: ongeveer 200 euro las ik. Maar geld hebben ze toch zat daar bij microsoft :).
|
ja maar zo te meer ze verkopen word de porductieprijs minder
en maken ze uiteindelijk wins ze doen het ook om in de buurt van de gamecube te komen |
Microsoft wordt weer 'ns gekieteld onder de voetjes :)
|
Citaat:
|
w00t.. ik krijg 2 spellen + controller.. wat liev :D .. maar ik heb maar 369 euro betaald.. vraag me af of het ook voor mij geld... geld het ook voor mij.. dan zou ik als ik jou was VOOR de 27e even bij gameshop een x-box halen :D .. dan krijg je van microsoft voor die 70 euro extra die je betaald hebt 2 spellen en een controller extra :)
|
die prijzen zijn al omlaag, dus ik denk nie dat dat nog geld. dat was toch alleen voor die mensen die er de originele prijs voor hebben betaald en zich dus genaaid voelden toen er een maand later al meer dan 100 euro afging
|
dat zijn er nog steeds dik 150 te veel voor zo'n flop ding....
en lui met die een pc hebben en er spellen op spelen zijn helemaal dom als ze een xbox kopen.. |
Citaat:
maaree... Nintendo doet hetzelfde als Microsoft en dan zelfs nog voor de launch duss... schijnt in te zijn |
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 22:19. |