![]() |
Na het stappen...
Ren je dan meteen naar de snackbar en waarmee stouw je je dan vol ?
Ga je naar huis en bak je daar een tosti? Of eet je liever helemaal niks? |
Gaan meestal naar pizzeria.
Pizza's naar binnen werken of broodje kebab met veel te veel knoflooksaus... Des vooral ekker als je de volgende dag wakker wordt |
kga altijd naar de friettent voor een frietje speciaal :D
|
Ik eet liever niks...
|
Kroepoek!
|
Als ik uitga eet ik daarna helemaal niets.
|
niets meestal, ik krijg er over het algemeen ook geen honger van, maar met hoge uitzodering wil ik er wel eens een boterham met pasta inproppen
|
als ik ren dan geef me maar frieten!
|
Meestal eet ik niks, moet ik er ook niet aan denken iets te eten, maar soms als ik thuiskom gaat de koektrommel eraan...
|
meestal niks, maar als het er dan toch van komt het liefst frieten of heel veel shoarma :D
|
dan ben ik veel te moe om te eten en heb daar ook helemaal geen trek in. Niks dus.
|
Liever niet. En al helemaal geen patat ed.
|
khben net een pizzaatje in de oven gemikt (niet echt uitgeweest though, gewoon honger)
|
Ik heb nu een bak pringels tegenover me staan, ook niet verkeerd!
|
uh vaak shoarma of een broodje warm vlees...
|
broodje fricadel met mayonaise. hmmmmmmmmmmmm :p
|
Een turkse pizza met heel veel knoflooksaus, heerlijk!
|
Meestal een broodje met iets.
of chips/koek. |
Döner Kebab!
|
broodje frikandel! :p
|
water drinken
|
Citaat:
|
Ligt eraan, als ik mezelf helemaal klem gezopen heb ga ik niks eten want dan lig ik waarschijnelijk ergens op de wc.:o
Meestal een tosti.:) |
Ik ga altijd even langs de snackbar. Volgens mij haalt die tent waar ik kom de helft van z'n omzet van uitgaanders, het is er eigenlijk de hele nacht druk.
Wat ik eet verschilt nogal, maar meestal een broodje kroket of frikadel speciaal. Maar misschien dat ik ook eens voor de variatie langs de shoarmatent moet gaan.:) Ik hoor nogal positieve verhalen over broodjes shoarma na het stappen. :D |
en terecht....broodjes shoarma heerschen na het uitgaan
|
Meestal ga ik niet heel de nacht uit, maar na afloop nog even een milkshake halen.
|
Helemaal niks
|
Naar bed gaan (als in echt slapen) samen met degene met wie je uit bent geweest (een logeerpartijtje is natuurlijk wel op zijn plaats), wachten tot de betreffende ouders slapen (of doen of ze slapen), naar beneden sluipen en je afvragen of ze nou wel of niet wakker zijn en dan daar een eitje bakken. :D
|
Citaat:
|
meestal eet ik niks
maar als ik iets eet is het een appel (y) |
Ik eet niks, maar drink minstens een liter water
|
Maakt niet uit, als het maar vet is. :p
|
Laatste tijd eet ik niets meer na het stappen. Scheelt een hoop geld en kan ik er dus meer van opdrinken :D.
|
Het liefst een heel groot bord met heel veel shoarma en patat. En vooral veel knoflooksaus.
|
Citaat:
|
Iets vettigs :p
|
Als ik geen zin heb om ver te lopen de snackbar anders naar shoarmatent.
Maar niet altijd. |
mijn avondmaaltijd die klaarstaat in de magnetron:o
|
nix.. alsk dan ga eten krijg ik kotsneigingen..k eet ook nooit ontbijt dus..
|
Pizza
|
Citaat:
|
Citaat:
|
Tosti of shoarma
|
Citaat:
|
Bij ons in Groningen zit de Febo naast de Drie Gezusters, waar we altijd uitgaan (y) , vrij logisch toch?
Alhoewel ik altijd vreemde dingen meemaak als ik daar mijn broodje kroket of hamburger op sta te eten :confused: :D |
ik eet echt altijd shoarma als ik uit ben geweest
|
uhmm shoarma tent soms :)
|
De Mac is nog open dus eigenlijk altijd daar fftjes een hamburger halen, en evt. wat te drinken. :D
|
Meestal een stuk friet, zodat ik niet wakker word van de honger, ik drink altijd wel iets als ik terug ben.
|
naar huis rennen en heel veel bakpao in de magnetron doen.
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 07:24. |