![]() |
Bromfiets-examen
Hallo iedereen!
Wie van jullie heeft een bromfiets-certificaat, en ben je in 1 keer geslaagd? Feit is dat in 2002, 50% de eerste keer is gezakt. Dat kán gewoon dom zijn, maar ik denk dat er ook veel geluk bij komt kijken. En de zenuwen spelen een rol... Is het gewoon zó makkelijk dat veel mensen het onderschatten of is het écht een lastig examen? Iemand ervaring??? |
ik heb er een, in 2 x gehaald, de eerste keer 7 fouten de tweede keer 3...
het is wel te doen als je er genoeg tijd aan besteedt. |
het is te makkelijk je moet gewoon DOM zijn als je het niet haalt, dat 50% zakt geeft maar weer eens de gem inteligentie van nederlands aan.
|
Citaat:
|
Citaat:
En dan nog. :p Eergisteren heeft een meid van een jaar of 16 zichzelf dood gereden net achter me. Reed met 80 zonder helm op door Zutphen. Vloog iets te hard over een drempel. Scooter vloog 50 meter ofzo door de lucht en knalde in 4 stukken (vier stukken!) uiteen, meisje vloog 3 keer over de kop en knalde tegen een verkeersbord aan, geloof ik. Lekker slim. :p Eigen schuld! |
Is je rijbewijs ook eigenlijk geldig als bromfietscertificaat?
|
ik ben in 1 keer geslaagd voor de bromfiets, ook voor theorie van de auto
|
Citaat:
|
Citaat:
Hier kan je weinig zinnings over zeggen dat in verband staat met het ondewerp van dit topic |
Citaat:
|
Citaat:
|
Citaat:
Met zo'n doos heb ik echt geen medelijden. Het was d'r eigen schuld. |
Citaat:
Maar het zal je dochter, zusje, nichtje of vriendinnetje maar zijn! |
Citaat:
7 x 27,50= 192.50 Exclusief de gemotoriseerde tweewieler die je wilt gaan rijden |
Citaat:
b) Als het m'n zusje was had ik m'n ouders overgehaald de scooter aan de politie geven, en anders had ik het zelf gedaan. c) Nichtje: hetzelfde. d) Vriendin: Zo'n domme doos neem ik niet als vriendin. |
Citaat:
Ik zou nog niet eens weten hoe je zo'n ding opstart... :confused: :D |
ik niet :)
|
Tja heel veel mensen denken "joh dat weetik allemaal wel"
Maar je moet 't wel een keer goed doornemen. Dan is 't makkelijk :) tenminste zo ging 't bij auto theorie ;) |
Ik heb dat ook gehaald. Het examen is goed te doen, maar door de zenuwen maken veel mensen fouten. Dat is natuurlijk niet nodig, maar je doet er niets aan. Maar over het algemeen moet het geen problemen opleveren.
|
Ben al superlang aant leren.. Ik wil het in 1 keer halen, ga binnenkort bellen... *wish me luck!* :D
|
ik had em de eerste keer met 3 fouten, het is best te doen als je het voorbereid maar het wordt over het algemeen gewoon zwaar onderschat
|
Citaat:
|
Alle tijden zijn GMT +1. Het is nu 17:49. |